Concurs online Fares – dezvoltare si implementare

Descrierea proiectului

Finalul anului 2013 ne-a lansat o provocare interesanta. Bineinteles, am acceptat-o, asa ca ne-am adunat resursele creative si cunostintele tehnice pentru a realiza noul proiect. A fost vorba de un concurs lansat de Fares, cel mai mare producator de ceaiuri si remedii naturiste din Romania, care, a decis sa organizeze un nou concurs cu ajutorul caruia sa-si promoveze brandul in randul clientilor.

4

Primii pasi

Clientul ne-a trimis un brief in care era trecuta o descriere amanuntita a procedurii de concurs, precum si un set de materiale care ne-au ajutat sa ne familiarizam cu conceptul. Cel mai important, am primit spre degustare, si noul produs, un ceai cu iz de iarna, care a contribuit in mixul creativ necesar pentru planificarea si implementarea proiectului. Am sorbit o cana aromata de ceai, ne-am consultat, am trasat sarcini clare, dupa care ne-am apucat de lucru, fiecare stiind ce are de facut.

1

 

Derularea „ostilitatilor”

Fiecare membru al echipei a stiut foarte bine ce are de facut.

Designer-ul a lucrat la „look-ul” site-ului care prezenta concursul. Conditia clientului a fost ca site-ul sa respecte elementele de identitate vizuala ale marcii asa ca designer-ul a trebuit sa-si ghideze creativitatea dupa elementele date. Au fost create trei variante de design care au fost trimise clientului. Odata ce una dintre variante a fost aprobata, designer-ul a rasuflat usurat, iar in scena a intrat programatorul.

5

Programatorul s-a ocupat de implementarea design-ului aprobat de client pe suportul online. Au fost introduse elementele dinamice ale site-ului dedicat exclusiv concursului, si a fost creat sistemul de inscriere a participantilor. Tot in atributiile programatorului a intrat crearea unei aplicatii de Facebook care sa permita inscrierile la concurs.

Intre timp, copywriter-ul s-a ocupat de conceperea mesajelor, sloganelor si textelor pentru site-ul concursului. De asemenea, a lucrat impreuna cu reprezentantul clientului la regulamentul concursului astfel incat participantii sa aiba la dispozitie toate informatiile in legatura cu actiunea promotionala, iar aceasta sa se desfasoare in mod transparent.

2

Finalizarea proiectului si suport

Concursul s-a desfasurat timp de o luna si jumatate, perioada in care am asigurat suportul complet pentru buna desfasurare a extragerilor, dar si in crearea materialelor pentru anuntarea castigatorilor.

Concursul online Fares denumit „Sarbatoare de iarna” a avut 101 premii care au atras un numar foare mare de participanti.

3

Detaliile proiectului

  • Data martie 14, 2014
  • Tag-uri Site de prezentare

Dow Media! din 2004, lansam pe internet afaceri de succes! - www.dow-media.ro

Posted by DOW MEDIA on Monday, July 27, 2015
Back to Top