Conceperea logo-urilor este un exercitiu de creatie si imaginatie, ceea ce noua ne place foarte mult. Chiar daca implica mult abilitatile noastre artistice, avem tot timpul in vedere faptul ca fiecare logo sa fie recunoscut usor de public. Este important ca atunci cand oamenii il vad, nu numai sa il recunoasca, dar sa faca imediat conexiunea intre logo si produsele sau serviciile pe care compania respectiva le ofera.
In conceperea logo-ului pentru P360, am pornit de la ideea ca trebuie sa fie unul simplu, in culori nu foarte stridente, dar care sa sugereze ideea de promotii non stop. Dupa ce am creat mai multe variante, am ales varianta in nuante de albastru.
Albastru este culoarea cel mai frecvent folosita in domeniul de afaceri. Foarte multe companii mari au ales aceasta culoare, un exemplu concret fiind Microsoft. Lumea s-a obisnuit sa asocieze culoarea albastru cu tehnologia, astfel am ajuns la concluzia ca logo-ul unei firme care se ocupa cu vanzarea de laptopuri, computere, imprimante nu poate fi decat albastru.
O tipografie se ocupa cu realizarea materialelor de marketing, de prezentare, de imagine a unei companii sau de promovare a unui eveniment. Acest lucru implica multa culoare, ceea ce a dus la realizarea unui logo viu colorat.
La prima vedere, logo-ul White Media nu reprezinta decat niste linii mov si roz. Culorile alese fiind foarte aprinse, aproape involuntar te uiti si pentru a doua oara, pentru a observa ca de fapt logo-ul are sens si unul chiar foarte concludent. Liniile roz formeaza litera "W", iar cele mov litera "M".