Punctul de pornire in conceperea si crearea unui logo este asocierea unor cuvinte cheie cu numele sau serviciile pe care le ofera o companie. Aceste cuvinte devin mai apoi, simboluri. Cu toate aceste, un logo trebuie sa fie simplu si sa puna in valoare continutul site-ului, pentru ca acesta nu este doar un design, ci trebuie sa reprezinte cat mai bine afacerea ta.
Conceperea unui logo are la baza doua elemente foarte importante: imaginatia si tehnica. Este important sa ai un logo bine conceput pentru ca acesta ajuta la crearea unui brand puternic si iti reprezinta si promoveaza afacerea in randul consumatorilor.
Fiecare logo are in spate o poveste. In acest caz, relatia dintre barbati cu stil si logo este una concludenta. Atunci cand te gandesti la un barbat elegant si care este mereu in pas cu moda, automat te gandesti la costum, camasa si cravata. Negru reprezinta eleganta, si este o culoare cu care nu dai gres niciodata in alegerile vestimentare. Plecand de la aceste elemente, combinate cu creativitate si tehnica am realizat un logo care sa sugereze exact ce ne-am propus: barbati cu stil.
Nu exista un tipar in crearea unui logo. Chiar daca, in general domeniul medical este asociat cu culoarea albastra, asta nu inseamna ca toate logo-urile si toate site-urile trebuie sa respecte aceasta "regula". Putina imaginatie si dorinta de a fi mereu diferit poate ajuta la crearea unui logo care sa iti puna in valoare afacerea.
Cartile de vizita sunt un accesoriu care nu ar trebui sa lipseasca. Acestea pot fi de diferite forme, dimensiuni si culori. De aici am pornit si noi cand am creat acest logo colorat si care exprima foarte multe.
Un logo trebuie sa fie unic, pentru a nu crea confuzie in randul clientilor. Acesta poate fi de diferite forme, dimensiuni si culori, in functie de preferinte si de profilul afacerii tale.