Cum sa cresti traficul pe YouTube?

YouTube a devenit una dintre cele mai utilizate si apreciate retele de socializare in mediul de business. Ca orice retea de socializare, YouTube ajuta la crearea si mentinea relatiei dintre companie si clienti, colaboratori, parteneri si potentiali clienti. Companii din intreaga lume folosesc acest canal datorita beneficiilor pe care le ofera, de la faptul ca primesti rapid feedback din partea clientilor, pana la faptul ca iti prezinti produsele sau serviciile intr-o maniera mult mai detaliata si mai clara. YouTube este un ajutor de nadejte atunci cand intervin probleme in functionalitatea unui produs, deoarece un simplu clip video despre cum poate fi remediata problema respectiva ajunge rapid la un numar foarte mare de clienti.

Numarul vizitatorilor canalului tau de YouTube este important, insa este si mai important ca persoanele care urmaresc clip-urile tale video sa faca parte din publicul tau tinta, fie ca este vorba de colaboratori, clienti sau potentiali clienti. Ti-am pregatit o lista cu sfaturi si trucuri de urmat pentru a creste traficul pe canalul tau de YouTube:

1. Continutul – continutul este la fel de important pentru canalul tau de YouTube cum este pentru site-ul sau blog-ul tau. Dar YouTube este o retea de video-sharing, vei spune. Da, este o retea de video-sharing insa in motoarele de cautare sunt indexate clipuri in functie de continut si aici ma refer la titlu si descrierea fiecaruia. Adauga un scurt rezumat al subiectelor dezbatute in clip in sectiunea de descriere, folosind cuvinte cheie relevante.

2. Organizeaza videoclip-urile in functie de subiectele dezbatute – orice lucru este mult mai usor de gasit atunci cand este pus la locul potrivit. Vizitatorilor le va fi mult mai usor sa vizualizeze mai multe clip-uri din era lor de interes. Nu uita sa adaugi descrieri relevante la fiecare playlist realizat.

3. Nu ignora comentariile – feedback-ul, atat pozitiv cat si cel negativ este esential pentru dezvoltarea afacerii tale. Raspunde intotdeauna la intrebarile clientilor, iar atunci cand primesti comentarii negative incearca sa aflii cat mai multe detalii despre motivele care au dus la postarea acestuia: ce l-a nemultumit: colaborarea sau produsul/serviciul oferit?, a contactat compania pentru a rmedia problema?, cum a raspuns aceasta? etc.

4. Monitorizeaza activitatea pe canalul tau – pentru a putea masura rezultatele si pentru a vedea ce functioneaza si ce nu functioneaza pentru afacerea si clientii tai, trebuie sa acorzi o atentie sporita detaliilor. Atunci cand apilici o noua strategie sau  cand faci unele modficari, iti va fi mult mai usor sa analizezi daca este sau nu cea mai buna abordare.

5. Indeamna vizitatorii sa se aboneze la canalul tau – mentioneaza atat in clip cat si in descrierea acestuia cum se pot abona vizitatorii la canalul tau de YouTube. In plus, mentioneaza celelalte retelele de socializare unde esti activ si incurajeaza distribuirea clip-urilor.

Fara indoiala, afacerea ta trebuie sa fie prezenta de cele mai importante retele de socializare. Fie ca este vorba de Facebook, Twitter, YouTube sau LinkedIn, specialistii in social media de la Dow Media te ajuta sa iti faci rapid afacerea cunoscuta. Informatii suplimentare gasesti aici.