Despre noi

Daca te gandesti la o afacere online, ai o idee geniala, noi te ajutam sa o pui in practica, sa o dezvolti, oferindu-ti servicii web complete.

Experienta acumulata de-a lungul anilor in care ne-am dezvoltat cot la cot cu internetul am dezvoltat sute de site-uri cu cele mai variate profiluri, ne-a oferit un simt fin in ceea ce priveste lansarea si dezvoltarea unei afaceri online, asa ca, odata ce ne prezinti ideea si viziunea ta, putem sa dezvoltam, sa sugeram imbunatatiri, sa propunem detalii care probabil ti-au scapat, sa cream un plus de valoare produselor sau serviciilor cu care vii in fata clientilor tai.

 

Contact

Dow Media - Timisoara
Strada. Johann Heinrich Pestalozzi, Nr. 3-5
Romania, Timisoara

0356 44 24 24

Dow Media Consulting - Bucuresti
Spl. Independentei, Nr. 273
Bucuresti, Sector 6

021 310 72 37
  1. Acasa
  2. /
  3. Din 2004, lansam cu placere afaceri pe internet
  4. /
  5. Blog
  6. /
  7. 3 strategii de a transforma clientii nemultumiti in clienti loiali

3 strategii de a transforma clientii nemultumiti in clienti loiali

iulie 29, 2015

Serviciul cu clienti a fost intotdeauna un element esential in dezvoltarea unei companii, atat online, cat si offline. Insa, Internetul si retelele de socializare le ofera clientilor mai multe modalitati de a impartasi experientele pe care le-au avut cu o companie. Tinand cont de faptul ca mai mult de jumatate dintre clientii nemultumiti vor impartasi experienta prietenilor virtuali, fiecare companie trebuie sa acorde o atentie sporita acestui aspect.

Timpul de raspuns, modul in care formulezi raspunsul, cat de receptiv esti la informatiile primite sau solutiile oferite, toate aceste elemente contribuie la experienta unui client cu compania ta. Atunci cand un client ti-a atras atentia asupra unui element care nu functioneaza cum trebuie, tine minte ca un client nemultumit poate reactiona diferit fata de altul. Chiar daca unul va pleca fara sa iti spuna, dar nu se va mai intoarce niciodata, sau unul iti va spune ce nemultumiri are, ambii sunt la fel de dezamagiti de atitudinea companiei in ceea ce priveste nevoile clientilor.

Cele mai eficiente 3 strategii de a transforma clientii nemultumiti in clienti loiali sunt:

1. Asculta-i pe clienti

Un client nemultumit vrea sa fie ascultat. Asadar, inainte de a oferi o solutie, asculta care este problema, pune intrebari care ar putea sa te ajute in indentificarea elementelor care au dus la acea problema. Pentru un client nemultumit conteaza foarte mult sa ii demonstrezi ca iti pasa si ca vrei sa aflii cat mai multe detalii despre problema pe care o are. Intelege-i punctul de vedere si pune-te in locul lui. De exemplu, un client care a comandat o pereche de ochelari de pe site-ul tau, asteapta o saptamana pana primeste coletul, iar cand il desface descopera ca acestia au o lentila sparta. Dupa ce l-ai ascultat pe client, spune-i “Trebuie sa fi fost foarte dezamagit sa asteptati o saptamana produsul nostru si sa constatati ca prezinta acest defect.” Nu adopta o atitudine defensiva atunci cand un client este nemultumit. Profita de aceasta situatie pentru a-ti imbunatati produsele sau serviciile.

2. Asuma-ti responabilitatea

Nu gasi scuze pentru defectarea unui produs sau pentru orice alta nemultumire au clientii tai. Nu incerca sa dai vina pe transport sau pe vreme, accepta nemultumirea clientului si cere-ti scuze. Modul in care accepti si iti ceri scuze este esential pentru clienti. Evita sa folosesti formulari de genul “Ne cerem scuze pentru inconvenientele create, dar este vina celor de la curierat” sau “Eu nu am dreptate, iar dumneavoastra aveti” si inlocuieste-le cu “Ne pare sincer rau ca simtit asta”.

3. Construieste o reputatie pozitiva

Reputatia unei companii se construieste in timp, cu multa munca, clientii fiind principalii pioni ai acestei structuri. In ceea ce priveste loialitatea clientilor fata de brand, un client care a avut o problema, dar care a fost rezolvata rapid si cu profesionalism, va avea mult mai mult respect pentru brand si produsele sau serviciile pe care le ofera. Mai mult, un client care a avut o problema pe care compania a rezolvat-o rapid ii determina sa impartaseasca aceasta experienta cu prietenii.

Aveti intrebari legate de serviciile noastre ?

reCAPTCHA is required.
ianuarie 28, 2024
CloudStorageBox: Solutia ideala pentru transmiterea fisierelor mari catre colaboratori si institutii

In era digitala, transmiterea eficienta si sigura a fisierelor mari este o necesitate pentru multe afaceri si organizatii. CloudStorageBox, un serviciu inovator bazat pe solutia open-source NextCloud, vine in intampinarea acestei nevoi oferind o platforma robusta si accesibila pentru stocarea, partajarea si backup-ul fisierelor. 1. Flexibilitate si Accesibilitate CloudStorageBox permite utilizatorilor sa transmita fisiere de […]

ianuarie 28, 2024
Gazduire web la SpeedHost.ro - Oaza de Stabilitate in vremuri de cresteri de preturi

Intr-o perioada in care fluctuatiile economice au determinat majoritatea furnizorilor de servicii web sa isi mareasca tarifele, SpeedHost.ro ramane un far de stabilitate si accesibilitate. In ciuda cresterilor de preturi inregistrate in 2022 si 2023 la energia electrica, cresterea costurilor pentru servicii de cloud si licentiere a softurilor folosite, SpeedHost.ro isi mentine angajamentul de a […]

Ultimele proiecte realizate

Ultimele articole pe Blog

ianuarie 28, 2024
CloudStorageBox: Solutia ideala pentru transmiterea fisierelor mari catre colaboratori si institutii

In era digitala, transmiterea eficienta si sigura a fisierelor mari este o necesitate pentru multe afaceri si organizatii. CloudStorageBox, un serviciu inovator bazat pe solutia open-source NextCloud, vine in intampinarea acestei nevoi oferind o platforma robusta si accesibila pentru stocarea, partajarea si backup-ul fisierelor. 1. Flexibilitate si Accesibilitate CloudStorageBox permite utilizatorilor sa transmita fisiere de […]

ianuarie 28, 2024
Gazduire web la SpeedHost.ro - Oaza de Stabilitate in vremuri de cresteri de preturi

Intr-o perioada in care fluctuatiile economice au determinat majoritatea furnizorilor de servicii web sa isi mareasca tarifele, SpeedHost.ro ramane un far de stabilitate si accesibilitate. In ciuda cresterilor de preturi inregistrate in 2022 si 2023 la energia electrica, cresterea costurilor pentru servicii de cloud si licentiere a softurilor folosite, SpeedHost.ro isi mentine angajamentul de a […]

iunie 22, 2021
SpeedHost.ro lansează serviciul de stocare de documente în cloud

Gestionarea, accesul și stocarea documentelor astfel încât să faciliteze editarea colaborativă a devenit o prioritate atât pentru companii, indiferent de dimensiune, cât și pentru persoane fizice. Cum arhivele digitale devin din ce în ce mai stufoase, trecerea la o stocare în cloud devine o alternativă din ce în ce mai atractivă. De aceea, SpeedHost.ro, serviciul […]

Reteaua de servicii Dow Media

DowMedia - Servicii Web Design SpeedHost - Gazduire Web ResellerCloud - Gazduire Reseller Newsletter24 - Servicii Transmitere Newsletter CloudStorageBox - Stocare documente in cloud SeoElite - Servicii SEO OnlineStart - Servicii web GlobalSMS - Transmitere SMS DirektHost - Servicii Web Hosting FTPbox - Servicii FTP CamHost - Stocare date camere supraveghere CloudShop - Servicii eCommerce BanatHost - Gazduire Web Timisoara BugetHost - Gazduire Web Ieftina AsistentaWeb - Mentenanta Website

Doriti sa discutam despre urmatorul proiect?
Programeaza o intalnire, online, telefonic, la sediul nostru sau la sediul firmei dumneavoastra.

Programeaza o intalnire

Dow Media - Timisoara
Strada. Johann Heinrich Pestalozzi, Nr. 3-5
Romania, Timisoara

0356 44 24 24

Dow Media Consulting - Bucuresti
Spl. Independentei, Nr. 273
Bucuresti, Sector 6

021 310 72 37
Toate drepturile rezervate - Dow Media SRL - 2024
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram