Cu siguranta ai auzit de Facebook, cea mai mare retea de socializare din lume. Cu un numar de peste 1.23 de miliarde de utilizatori activi lunar, 945 de milioane de utilizatori care acceseaza Facebook prin intermediul telefonului mobil si 757 de milioane de utilizatori care acceseaza profilul zilnic, Facebook continua sa se dezvolte si sa isi mareasca numarul de utilizatori. Studiile arata ca oamenii interactioneaza cu companiile preferate prin intermediul Facebook mai mult decat o fac prin intermediul altei retele de socializare. Mai mult, sansele ca acestia sa recomande pagina companiei tale si sa achizitioneze produsele sau serviciile pe care le oferi sunt foarte mari.
Inainte de a crea pagina de Facebook a companiei tale, asigura-te ca ai foarte bine stabilite obiectivele pe care doresti sa le indeplinesti prin intermediul acesteia - vrei ca afacere ta sa devina vizibila in mediul online? sa cresti numarul conversiilor? Cu obiectivele foarte bine stabilite, iti vei construi strategia in jurul acestora, ceea ce duce la rezultate imediate.
Adauga constant continut de calitate. Trebuie sa iei in calcul faptul ca nu toti clientii si potentialii clienti isi acceseaza pagina de Facebook in fiecare zi, iar pentru a te asigura ca le menti interesul, posteaza cel putin de cateva ori pe saptamana informatii relevante, originale si interesante. Nu uita sa monitorizezi fiecare postare pentru a te apropia cat mai mult de preferintele clientilor.
Una dintre cele mai interesante aspecte ale retelelor de socializare este faptul ca esti in contact direct cu clientii 24 de ore din 24. Este foarte important sa raspunzi la intrebarile clientilor, la mesaje si comentarii. Bineinteles ca pot aparea situatii in care clientii sunt nemultumiti. Atunci cand apare aceasta situatie, desi pare tentant, nu sterge si nu ignora aceste mesaje sau comentarii. Daca raspunsul tau intarzie sa apare, clientii si potentialii clienti vor trage concluzia ca nu te intereseaza problemele acestora si isi vor pierde increderea in produsele sau serviciile tale.
Profita la maximum de sectiunea "About" sau "Despre". Atunci cand un utilizator ajunge pe pagina de Facebook a afacerii tale acesta trebuie sa aiba acces la informatii relevante despre firma si produsele tale. De asemenea, este important ca datele de contact (adresa, adresa de email, website-ul) sa fie usor accesibile.
Poza de profil este practic imaginea care ii ajuta pe clienti sa te recunoasca in cele peste 1 miliard de conturi active pe Facebook. Imaginea de profil trebuie sa fie clara atat in marime initiala, cat si la o marime de 43 x 43 pixeli.
Adauga un buton care indeamna clientii si potentialii clienti sa acceseze pagina ta pe Facebook atat pe site-ul companiei tale, cat si pe oferte si materiale promotionale. In plus, posteaza pe Facebook clipurile video de pe propriul canal de YouTube. Astfel, clientii vor ajunge mai usor la celelalte postari de pe canalul tau de YouTube.
Tinand cont de aceste sfaturi pagina de Facebook a companiei tale va atrage un numar mare de potentiali clienti, care se vor transforma rapid in clienti sau colaboratori.