Sute de milioane de utilizatori au transformat LinkedIn in cea mai mare retea sociala orientata spre mediul de afaceri. Prin definitie, mediul de afaceri obliga la seriozitate, incredere, organizare si calitate. Cu toate acestea, sunt o multime de profile pe LinkedIn, atat ale companiilor, cat si ale reprezentantiilor acestora care confunda LinkedIn cu alte retele de socializare precum Facebook. Cea mai mare problema in aceasta situatie este faptul ca potentialii clienti nu vor avea incredere in compania ta.
Cele mai des intalnite greseli pe LinkedIn si cum sa le eviti
1. Nu ai poza de profil - orice profil atat pe LinkedIn cat si pe alte retele sociale trebuie sa aiba o poza de profil. Aceasta trebuie sa reprezinte atuurile companiei, cea mai potrivita alege fiind o imagine cu logo-ul companiei. Desigur, poti alege o alta poza, important este sa poti fi identificat usor pe LinkedIn.
2. Titlul profilului incomplet - fie ca vorbim de titlul unui articol, unei carti sau a unei stiri, titlul trebuie intotdeauna ales cu grija, astfel incat sa ajute cititorul sa inteleaga despre ce este vorba in spatele acestui titlu. Asadar, nu scrie doar "profesionist" la titlul profilului companiei tale, ci "expert in web design".
3. URL-ul nu este optimizat - profita de oportunitatea pe care LinkedIn o ofera pentru a iti optimiza URL-ul astfel incat clientii sa te gaseasca mai rapid. Tot ce trebuie sa faci este sa te conectezi in contul companiei tale, sa dai click pe butonul "Edit", sa dai click pe butonul "Edit Link" si alege numele companiei tale.
4. Postezi comentarii negative - nu posta niciodata comentarii negative si rautacioase. Faptul ca ai o alta parere asupra unui subiect este bine venita, atata timp cat pastrezi un "ton" profesional si nu jignesti o alta persoana pentru simplul fapt ca are alta opinie decat tine.
5. Te conectezi cu prea multe persoane in acelasi timp - nu conteaza numarul conexiunilor pe care le ai pe LinkedIn, ceea ce conteaza cu adevarat este cine sunt aceste conexiuni. LinkedIn ajuta la cunoasterea persoanelor din domeniul tau de activitate si te ajuta sa intri in contact cu acestea. Daca nu mentii legatura cu conexiunile tale, nu conteaza ca numarul acestora trece de mii sau chiar zeci de mii.
Prin evitarea acestor greseli frecvente pe LinkedIn iti promovezi eficient afacerea si iti vei dezvolta conexiuni care se pot concretiza in parteneriate si colaborarri de lunga durata.