Ferma Epinex are o traditie de peste 60 de ani in cresterea si taierea animalelor. Ferma si-a început activitatea in Italia, iar de 24 de ani este prezenta si pe piata din Romania. Activitatea echipei Epinex este una foarte complexa, de la cultivarea cerealelor, cresterea si ingrasarea animalelor pana la taierea animalelor, prelucrarea carnii si distributie. Ferma Epinex pune la dispozitia clientilor istoricul complet al produsului final, de la planificarea culturilor, cresterea animalelor, pana la taiere. Transportul animalelor se face in conditii de maxima siguranta, stresul animalelor fiind diminuat la cote minime, pentru ca produsele distribuite sa fie de inalta calitate.
Prezentare proiect si stabilirea sarcinilor
Ca de fiecare data, intelegerea viziunii clientului asupra proiectului pentru care urmeaza sa colaboram este punctul nostru de pornire. Dupa ce am ascultat, analizat si sfatuit clientul acolo unde era nevoie, am stabilit de comun acord ca pachetul care se pliaza cel mai bine pe dorintele si asteptarile acestuia, este acela de servicii complete. Acest pachet include: rezervarea domeniului, gazduire web, realizarea site-ului, siglei si a unui clip video, continutul si traducerea site-ului. Vizita noastra la ferma Epinex ne-a ajutat sa ne facem o idee si mai complexa despre serviciile si produsele pe care acestia le pun la dispozitie, urmatorul pas firesc fiind sa ne organizam ca echipa, sa stabilim sarcinile fiecaruia si sa ne apucam de treaba.
Designer-ul s-a ocupat de partea vizuala a site-ului, ceea ce implica simt artistic dar si cunostinte tehnice. Dupa ce a creat mai multe variante de design, acesta si-a orientat creativitatea spre realizarea siglei, care sa se incadreze in dorintele si viziunea clientului. Deoarece cartile de vizita sunt un instrument esential in promovarea unei afaceri, conceperea si crearea acestora a intrat tot in atributiile designer-ului.
Programatorul a combinat tehnica, experienta, creativitatea si talentul pentru a pune pe suportul site-ului, design-ul ales de client. Aceste caracteristici joaca un rol important in afacerea clientului, pentru a putea beneficia de un site bine structurat si usor de parcurs.
Copywriter-ul s-a ocupat de redactarea textelor si mesajelor pentru partea de continut a site-ului. A lucrat impreuna cu clientul pentru stabilirea manierei de abordare, temelor si tehnicilor publicitare. Materialul final a fost trimis clientului pentru aprobare si apoi tradus in trei limbi: romana, engleza si italiana.