Despre noi

Daca te gandesti la o afacere online, ai o idee geniala, noi te ajutam sa o pui in practica, sa o dezvolti, oferindu-ti servicii web complete.

Experienta acumulata de-a lungul anilor in care ne-am dezvoltat cot la cot cu internetul am dezvoltat sute de site-uri cu cele mai variate profiluri, ne-a oferit un simt fin in ceea ce priveste lansarea si dezvoltarea unei afaceri online, asa ca, odata ce ne prezinti ideea si viziunea ta, putem sa dezvoltam, sa sugeram imbunatatiri, sa propunem detalii care probabil ti-au scapat, sa cream un plus de valoare produselor sau serviciilor cu care vii in fata clientilor tai.

 

Contact

Dow Media - Timisoara
Strada. Johann Heinrich Pestalozzi, Nr. 3-5
Romania, Timisoara

0356 44 24 24

Dow Media Consulting - Bucuresti
Spl. Independentei, Nr. 273
Bucuresti, Sector 6

021 310 72 37
  1. Acasa
  2. /
  3. Din 2004, lansam cu placere afaceri pe internet
  4. /
  5. Blog
  6. /
  7. Elemente cheie intr-o campanie de email marketing

Elemente cheie intr-o campanie de email marketing

ianuarie 7, 2015

O campanie de email marketing este instrumentul care poate face diferenta intre compania ta si concurenta. Campania de email marketing necesita o planificare amanuntita, iar cu cat perioada de timp este mai mare, cu atat documentarea va fii mai detaliata, iar obiectivele bine stabilite. Acest instrument de marketing poate fi folosit singur sau combinat cu alte strategii precum telemarketingul.

1. Primul pas in dezvoltarea unei campanii de email marketing este sa raspunzi la aceste intrebari:
- Cine este publicul tau tinta?
- Care sunt obiectivele pe care vrei sa le indeplinesti?
- Care este subiectul campaniei?
- Care este scopul campaniei - de a promova un produs sau serviciu noi, de a creste numarul vanzarilor sau doar de a aminti clientilor despre compania si activitatile tale?
- Ce are de castigat clientul?
- Este un subiect destul de interesant si un titlu bine construit care sa ii starneasca curiozitatea clientului?

2. Planificarea - incepe planificarea campaniei doar in momentul in care raspunsul la toate intrebarile de mai sus este foarte bine conturat. Astfel, vei putea oferi clientilor informatii interesante, de calitate. Daca promovezi un nou produs sau serviciu, ofera-le clientilor o reducere cu limita de valabilitate. In acest fel, clientii vor fii mult mai motivati sa incerce producul respectiv.

3. Continutul - pe decursul intregului proces de realizare a continutului trebuie sa te axezi pe doua elemente esentiale: obiectivele tale si motivele pentru care un potential client ar alege compania ta. Verifica intotdeauna textul inainte de a-l trimite clientilor pentru a te asigura ca nu ti-a scapat nici o greseala gramaticala si nu uita sa indemni clientii la actiune.

4. Design-ul - alege un design care sa puna in valoare textul, de la forma, culori pana la imaginile folosite. Daca titlul este primul aspect care il determina pe un client sa deschida un email, design-ul este elementul care trebuie sa ii atraga atentia si sa ii starneasca interesul. Ia in calcul toate aspectele: lungimea textului, lungimea paragrafelor, imagini folosite pentru a accentua o idee sau un concept, font-ul folosit, numarul imaginilor alese trebuie sa fie in stransa legatura cu lungimea textului.

5. Analiza rezultatelor - campaniile viitoare vor fi mult mai usor de planificat daca monitorizezi campania curenta. Elimina din lista adresele de email invalide si acorda o atentie deosebita persoanelor care au deschis email-ul si care s-au reintors la el. Acesta este un semn clar ca respectivul client este interesat de compania ta, dar poate are nevoie de un imbold pentru a trece la actiune. Asadar, trimite-i un cupon de reducere personalizat sau ofera-i transport gratuit daca ai un magazin online.

Marketing-ul prin email este o metoda care a castigat rapid teren in mediul online. Experienta de peste 11 ani in domeniu ne ajuta sa dezvoltam campanii complexe de email marketing, orientate spre client. Mai multe detalii despre serviciul nostru de email marketing gasesti aici. 

 

Aveti intrebari legate de serviciile noastre ?

reCAPTCHA is required.
iunie 27, 2021
Clinsim - realizare logo, portal informatii, aplicatie software, configurare server

Dow Media Consulting - Bucuresti a realizat pentru Universitatea Politehnica Timişoara urmatoarele lucrari: design logo design si implementare portal clinsim.ro aplicatie software / integrare cu instrumente Pessl Instruments configurare serverere proiectul s-a desfasurat pe o perioada de 2 ani  - (2019 - 2021)

iunie 22, 2021
SpeedHost.ro lansează serviciul de stocare de documente în cloud

Gestionarea, accesul și stocarea documentelor astfel încât să faciliteze editarea colaborativă a devenit o prioritate atât pentru companii, indiferent de dimensiune, cât și pentru persoane fizice. Cum arhivele digitale devin din ce în ce mai stufoase, trecerea la o stocare în cloud devine o alternativă din ce în ce mai atractivă. De aceea, SpeedHost.ro, serviciul […]

Ultimele proiecte realizate

Ultimele articole pe Blog

iunie 22, 2021
SpeedHost.ro lansează serviciul de stocare de documente în cloud

Gestionarea, accesul și stocarea documentelor astfel încât să faciliteze editarea colaborativă a devenit o prioritate atât pentru companii, indiferent de dimensiune, cât și pentru persoane fizice. Cum arhivele digitale devin din ce în ce mai stufoase, trecerea la o stocare în cloud devine o alternativă din ce în ce mai atractivă. De aceea, SpeedHost.ro, serviciul […]

octombrie 2, 2020
Studiu: Peste 30% dintre magazinele online și site-urile de prezentare nou create întârzie lansarea din cauza conținutului

Site-ul indiferent că este vorba de un magazin online sau de un site prezentare este interfața online a oricărei companii dorește să intre sau să se mențină pe piață. De obicei, clienții care ajung la noi, știu că au nevoie de un site sau de un magazin online, au cel puțin o idee vagă despre […]

iulie 3, 2019
Cat de important este sa ai o pagina pentru afacerea ta pe Linkedin

Linkedin este a treia cea mai populara retea de socializare din lume. Aceasta are un numar aproximativ de 300 de milioane de utilizatori si a devenit extrem de utilizata in mediul de afaceri din Romania. Deoarece este o retea de socializare axata pe mediul business impune seriozitate in privinta postarilor dar si a relatiilor cu […]

Doriti sa discutam despre urmatorul proiect?
Programeaza o intalnire, online, telefonic, la sediul nostru sau la sediul firmei dumneavoastra.

Programeaza o intalnire

Dow Media - Timisoara
Strada. Johann Heinrich Pestalozzi, Nr. 3-5
Romania, Timisoara

0356 44 24 24

Dow Media Consulting - Bucuresti
Spl. Independentei, Nr. 273
Bucuresti, Sector 6

021 310 72 37

Toate drepturile rezervate - Dow Media SRL - 2021

Cart
  • No products in the cart.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram