Prezenta in social media contribuie la dezvoltarea afacerii tale. Pagina de Facebook a companiei tale te ajuta sa construiesti o relatie cu clientii, iti ofera informatii despre publicul tinta, iar continutul relevant ajuta la o pozitionare buna in rezultatele motoarelor de cautare. Parerea clientilor despre compania si produsele tale se contureaza si in jurul prezentei si implicarii in social media, de aceea este important sa le castigi increderea prin informatii de calitate si relevante afacerii tale. Cum poti atrage atentia potentialilor clienti si cum ii poti mentine pe cei existenti?
1. Adauga poze si clipuri video - acestea trebuie sa fie intotdeauna insotite de texte scurte, de maxim 250 de caractere. Clipurile video pot ajunge virale si le poti folosi pentru a pune in evidenta calitatile companiei sau a unui produs.
2. Posteaza constant - cu cat postezi mai multe lucruri interesante, cu atat ai mai multe sanse sa devi vizibil. Nu iti face griji asupra faptului ca postezi prea des, studiile arata ca doar 16% din fani vor vedea o singura postare.
3. Pune intrebari - utilizatorilor le place sa fie implicati si sa li se ceara parerea in legatura cu diferite subiecte sau situatii. Astfel, pe langa faptul ca utilizatorii se simt implicati, iti poti construi strategia urmatoare in functie de feedback-ul pe care acestia ti-l ofera.
4. Adopta un ton informal, prietenos - scopul prezentei in social media este acela de a oferi ocazia clientilor sa te cunoasca intr-un mediu informal, sa vada partea ta distractiva.
5. Ofera reduceri doar fanilor - indeamna vizitatorii la actiune, specifica faptul ca oferta este valabila doar pentru fanii paginii de Facebook si indica ora sau ziua pana cand este valabila oferta.
6. Fa trimiteri la articolele de pe blog - le poti oferi utilizatorilor doar o scurta descriere despre cateva elemente care sunt dezbatute in articolul respectiv. Este suficient pentru a le trezi interesul, pentru a citi in totalitate articolul si pentru a-l distribui in lista lor de prieteni.
7. Raspunde la comentarii - verifica comentariile de cateva ori pe zi si raspunde acestora. Nu ignora persoanele pe care vrei sa le atragi!
Pagina de Facebook, la fel ca si site-ul reprezinta cartea de vizita a unei companii. Apeleaza la profesionisti pentru a avea o pagina de Facebook exact cum ti-ai dorit si care iti pune in valoare afacerea. Solicita oferta noastra!