Carbogaz, un lant de benzinarii din partea de sud-est a Romaniei a decis ca este momentul unei schimbari in ceea ce priveste imaginea online a companiei. Din 2003, atunci cand a luat nastere prima benzinarie Carbogaz pana in prezent compania s-a dezvoltat continuu, ajungand la un numar de 5 statii de distributie. Din dorinta de a-si primi clientii intr-un mediu online nou si modern, realizat de profesionisti in web design, Dow Media a devenit partener Carbogaz,
Prezentare proiect si stabilirea sarcinilor
Prezenta online nu se rezuma numai la a avea un site. Mediul online este pe cat de simplu, pe atat de complex, iar sigura solutie sa combini aceste doua elemente este printr-un site usor de utilizat, cu o structura simpla, dar care este unic si modern. Asadar, sarcina noastra in cadrul acestui proiect a fost de a transforma site-ul clientului nostru din unul invechit si plictisitor, in unul profesional si modern.
Designer-ul a avut grija ca atunci cand un utilizator acceseaza pagina clientului nostru, sa il intampine un site care arata foarte bine si care ii ajuta pe vizitatori sa ajunga rapid la informatiile care ii intereseaza. A folosit culorile specifice echipei Carbogaz, creand astfel o armonie intre logo, imagini si continutul site-ului.
Dupa ce a implementat varianta de design pe site-ul online, programatorul a avut grija ca site-ul clientului nostru sa poata fi accesat atat de pe computer, laptop sau tableta, cat si de pe telefonul mobil. A aduc modificari, a testat de atatea ori pana s-a asigurat ca totul functioneaza perfect, apoi a predat stafeta copywriter-ului.
Am lucrat impreuna cu colegii de la Trompette la conceperea textelor si mesajelor care sa puna in valoare produsele clientului nostru. Am avut grija ca fiecare text sau postare pe blog si pe retelele de socializare sa fie unica si originala astfel incat clientul nostru sa experimenteze mediul online la adevarata sa valoare.