LivePR.ro a fost si este un proiect important pentru noi deoarece a pornit la o initiativa interna si s-a dezvoltat ca una dintre cele mai importante platforme dedicate publicarii si distributiei comunicatelor de presa utilizata de companii importante active pe piata romaneasca, dar si de agentii de comunicare, ONG-uri sau jurnalisti.
Platforma LivePR.ro a fost „lasata la apa” in 2009, moment in care a raspuns nevoii unui suport online de publicare a materialelor de presa ale companiilor mici care nu dispuneau de bugete generoase care sa le permita aparitii in publicatii online generaliste sau de specializate pe o anumita nisa. Treptat, prin eforturi sustinute de popularizare a platformei, numarul de utilizatori frecventi a crescut. Daca in primele doua luni de la lansare abia intrau doua comunicate pe zi, desi publicarea era absolut gratuita, la finalul primului an, rata materialelor publicate era de peste 20 de comunicate de presa pe zi, si in jur de 10 evenimente.
Cresterea popularitatii LivePR.ro a determinat in 2012 un rebranding complet, ceea ce a insemnat si modificarea logo-ului, a graficii site-ului, dar si dezvoltarea de functii noi care veneau sa raspunda unor nevoi mult mai complexe de comunicare si marketing online. Printre noile facilitati propuse, am introdus distributia sincronizata pe retelele sociale, dar si pe site-uri partenere, pentru a oferi utilizatorilor serviciilor LivePR.ro o serie de beneficii din punctul de vedere al vizibilitatii mesajelor comerciale sau informative pe care le transmit catre publicul lor.
Provocarile tehnice au venit odata cu nevoile din ce in ce mai complexe ale utilizatorilor. Pentru implementarea unor functii speciale, cum ar fi cele de plata cu cardul sau de preluare automata pe site-urile partenere si pe retelele sociale, programatorul a lucrat pentru a crea un traseu intuitiv, pentru utilizator si rapid pentru functiile automate care trebuiau sa intre in actiune odata cu activarea unui cont premium.
LivePR.ro este un proiect dinamic, in continua dezvoltare, care va primi noi functii si facilitati pentru a deveni un canal de comunicare mulat pe nevoile utilizatorilor.