Studiile arata ca prima parere a unui vizitator despre o companie sau un produs, se contureaza in jurul design-ului site-ului. Romanii au inteles beneficiile unui site asupra afacerii lor, numarul firmelor de web design fiind in continua crestere. Bineinteles ca nu este suficient doar sa ai un site, ci sa ai un site care sa arate bine, sa functioneze bine si sa ofere vizitatorilor toate informatiile de care acestia au nevoie.
Cand vine vorba de alegerea unei companii de web design care sa se ocupe de modul in care afacerea ta este prezentata in mediul online, pe langa documentarea amanuntita si alte elemente pe care le-am discutat intr-un post anterior, este important sa iei in calcul si localizarea firmei. Daca firma de web design cu care alegi sa colaborezi este din Romania sunt eliminate din start cateva aspecte importante precum barierele de comunicare datorita limbii, culturii, obiceiurilor si traditiilor. In cazul in care apare o problema la functionalitatea site-ului, suportul tehnic este esential. Daca firma cu care colaborezi este, de exemplu, din Franta, iar tu nu cunosti limba franceza, iti va fi aproape imposibil sa explici problema si sa intelegi pasii care trebuie urmati pentru a remedia aceasta problema.
Culorile, formele si tot ceea ce tine de imagine vizuala reprezinta elemente importante in realizarea unui site. Semnificatiile culorilor difera de la o cultura la alta, de exemplu in Romania albul este asociat cu puritate, viata, pace, in timp ce in China aceasta culoare semnifica exact opusul, adica moarte. Este important sa lucrezi cu profesionisti care iti inteleg si respecta cultura.
Prin alegerea unei firme de web design din Romania, afacerea ta are numai de castigat, de la faptul ca iti ofera suport tehnic, poate interveni si remedia rapid probleme care pot aparea, pana la faptul ca transmite exact mesajul dorit prin elementele identitatii vizuale si mai ales prin alegerea culorilor potrivite.