Intretinerea si dezvoltarea unui magazin online implica multa munca. Trebuie tot timpul sa te pui in locul vizitatorilor tai, daca un magazin este dezordonat si are un aer neprietenos sansele ca tu sa eviti sa intri intr-un astfel de magazin sunt foarte mari. Acelasi lucru se intampla si in cazul unui magazin online, cu cat are un design mai placut si o structura ordonata si usor de parcurs, cu atat numarul clientilor creste. In cadrul unui magazin online fiecare poza, culoare si fiecare cuvant conteaza.
Pentru a oferi clientilor o vizita cat mai placuta in cadrul magaziului tau online, acesta trebuie sa contina:
- titlu clar - vizitatorii trebuie sa gaseasca rapid un produs,
- casuta de cautare - ii ajuta pe clienti sa gaseasca rapid un produs,
- imagini clare - este important ca pozele sa fie de inalta calitate, sa ofere posibilitatea clientului de a vedea produsul din mai multe unghiuri, zoom sau chiar imagini 3D,
- butonul "adauga in cos" - trebuie sa fie usor de observat si intr-o culoare contrastanta care sa indemne la actiune,
- pretul - vizibil, clar si in functie de publicul tinta, in diferite monede internationale,
- disponibilitatea produsului - in functie de marime, culoare etc.,
- modalitati de plata acceptate - Visa, PayPal, MasterCard etc.,
- modalitati de livrare - trebuie sa includa informatii despre transport, cat timp dureaza livrarea comenzii etc.,
- informatii complexe despre produs - este important sa oferi clientilor cat mai multe detalii despre fiecare produs in parte. ( materialul din care este confectionat, dimensiunile, greutate, modalitati de intretinere si curatare etc.),
- categorii de produse,
- pareri despre produs - bazandu-te pe experientele celorlalti cumparatori poti alege sa achizitionezi sau nu un anumit produs,
- conectare/ deconectare rapida - butoanele de conectare si deconectare trebuie sa fie vizibile,
- chat online - daca vizitatorii tau au unele intrebari, acestia trebuie sa primeasca rapid raspuns din partea ta. Acesta poate fi un motiv care contribuie la achizitionarea unui produs,
- cod pentru produs - fiecare produs trebuie sa aiba un cod unic. Astfel, un vizitator poate cauta un produs in functie de acest cod unic si ajunge rapid la el,
- oferte speciale - ofertele speciale, reducerile, promotiile trebuie sa iasa in evidenta, de cele mai multe ori fiind scrise cu caractere mai mari decat restul continutului site-ului si utilizandu-se culori aprinse,
- butoane spre retelele de socializare - este important sa le arati clientilor ca esti foarte activ in mediul online. Butoanele de distribuire sunt un bun prilej de a ajunge la cat mai multi potentiali clienti.
Iti punem la dispozitie un numar mare de platforme pentru magazinul online. Solicita oferta noastra si alege-o pe cea mai potrivita pentru afacerea ta!