Logo-ul companiei tale este elementul prin care atat clientii, cat si potentialii clienti iti vor recunoaste afacerea. Pentru a intelege cel mai bine rolul unui logo bine realizat, gandeste-te la marile branduri precum McDonald's, Nike, Microsoft, Coca-Cola sau Apple. Numai cand auzim aceste cuvinte in mintea noastra apar instantaneu proiectiile logo-urilor si ale produselor pe care acestia le ofera. Acelasi lucru trebuie sa faca si logo-ul ales pentru afacerea ta.
Solutii de realizare logo gasim la o simpla cautare pe Google, insa calitatea este intotdeauna mai importanta decat cantitatea. Cu atat mai mult cand vine vorba de realizarea logo-ului pentru afacerea ta. Inainte insa de a alege o firma care sa se ocupe de crearea unui logo pentru compania ta trebuie sa ai foarte bine stabilit tipul de logo pe care il preferi si ce vrei sa exprime acesta.
Tipuri de logo:
1. Logo text - Coca-Cola, Google, Yahoo, eBay, FedEx, Ikea, Dell, Samsung
2. Logo format din initiale - McDonald's, Facebook, Pinterest, Calvin Klein, NBC
3. Logo abstract - Nike, Mazda
4. Logo imagine - Apple, Starbucks, Google Chrome
5. Logo caracter - KFC, BIC, Playboy, Twitter.
Logo-ul companiei tale va aparea atat in mediul online (pe site, retele de socializare, bannere, blog), cat si in mediul offline (carti de vizita, brosuri, cataloage, pliante, mape, foi cu antet). In functie de valorile companiei, trebuie aleasa atat dimensiunea, forma si elementele componente ale logo-ului, cat si culorile folosite. Fiecare culoare semnifica valori si atribute diferite, de exemplu rosu semnifica pasiune, energie, dragoste, pericol si este recomandata pentru domeniul imobiliar, servicii de urgenta sau confectii, in timp ce negru semnifica lux, mister, secret si este utilizat in special in comert, moda, marketing.
Pretul unui logo difera in functie de mai multe criterii, pornind de la experienta companiei in realizarea unui logo, clientii pe care i-a avut aceasta, pana la numarul de variante pe care il solicita clientul, complexitatea logo-ului si termenul de executie. De aceea, este bine sa te documentezi foarte bine inainte de a alege compania cu care sa colaborezi si sa realizezi o lista cu elementele pe care le consideri esentiale in realizarea logo-ului.
Suntem specialisti in a crea concepte unice de branding si corporate identity. Ne dezvoltam abilitatile tehnice in artistice in fiecare zi, inca din 2004. Acceseaza www.dow-media.ro pentru mai multe detalii.