Elementul principal care ii determina pe vizitatorii unui magazin online sa achizitioneze un produs este calitatea imaginilor. Produsul trebuie sa iasa in evidenta si sa ii ofere vizitatorului o idee cat mai apropiata de realitate. De aceea, fiecare mic detaliu trebuie pus la punct, de la luminozitate, unghiul din care este realizata fotografia pana la imaginea de fundal a produsului. Fotografiile de calitate ofera o nota de profesionalism si credibilitate in randul clientilor. Cel mai mare dezavantaj al unui magazin online este faptul ca vizitatorul nu poate atinge produsul, nu il poate roti si nu isi poate da seama de textura materialului din care este confectionat. Insa, pozele de calitate, impreuna cu descrieri amanuntite ale fiecarui produs, pot transforma acest dezavantaj intr-un avantaj fata de concurenta.
Imaginile profesionale ale produselor ii determina mult mai rapid pe vizitatorii magazinului virtual sa achizitioneze produsul. Creativitatea, imaginatia si experienta unui profesionist in realizarea si prelucrarea imaginilor produselor te ajuta sa scoti in evidenta elementele esentiale ale produsului si vor face evidenta comparatia intre magazinul tau si concurenta, chiar daca produsele comercializate sunt aceleasi. Daca ne gandim la brand-uri precum Apple, BMW sau Louis Vuitton vom observa ca imaginile de calitate sunt primele care ne atrag privirea atunci cand accesam site-ul.
Chiar daca acum incepi sa iti dezvolti propriul magazin online, imaginile de calitate pot face diferenta intre numarul vanzarilor inregistrate pe site-ul tau si alte magazine online cu ani de experienta. Din dorinta de a oferi clientilor servicii de calitate, aducem un plus de valoare produselor si intregii firme ale acestora prin prelucrarea imaginilor initiale. Mai jos gasesti cateva exemple de imagini prelucrate pentru un magazin online de bijuterii.