Agentiile web care ofera clientilor servicii de administrare a campaniilor in Google AdWords isi doresc sa obtina certificarea Google. De ce? Avantajele sunt multiple, de la faptul ca te specializezi intr-un serviciu foarte popular din paleta de servicii de marketing online, castigi capital de incredere important in fata cleintilor, pana la optiunile complexe de management al campaniilor pe care contul de partener Google le propune.
In decursul a cei peste 10 ani in domeniul serviciilor web, am administrat sute de campanii in Google AdWords, dar urmarea programului Google Partners, finalizat cu sustinerea examenelor de certificare a cunostintelor si competentelor, a oferit echipei de marketing online noi orizonturi si informatii de nisa pentru un management al campanilor care sa vina cat mai mult in beneficiul clientului.
Pentru certificarea statutului de partener Google este necesara parcurgerea a cel putin doua din cele trei examene:
- Advertising Fundamentals care este obligatoriu si este format din 90 de intrebari la care trebuie sa raspunzi in 120 de minute si trebuie sa obtii un punctaj de minim 85%);
- Advanced Search (98 de intrebari in 120 minute, punctaj minim 80%) sau
- Advanced Display (88 de intrebari, 120 minute, punctaj minim 70%)
Programul Google Parteners este dedicat profesionistilor in marketing online si SEO. De aceea, compania care aplica pentru acest program de certificare trebuie sa indeplineascao serie de conditii, dintre care, cele mai importante ar fi:
- Sa fie completat profilul companiei.
- Sa fi cheltuit mai mult de 10.000 $ in ultimele 90 de zile calendaristice.
- MCC-ul (My Client Center) trebuie sa aiba minim 90 de zile, din care minim 60 de zile de cand contul este activ.
- Cele mai bune practici: trebuie sa demonstrezi prin MCC ca indeplinesti practicile pe care Google le solicita.
Odata indeplinite conditiile, vor fi sustinute examenele in vederea obtinerii certificarii si statutului de Google Partner.
Google AdWords este un instrument care ajuta companiile sa se promoveze prin intermediul reclamelor plasate in motorul de cautare Google, precum si in reteaua de site-uri care accepta afisarea reclamelor. Datorita facilitatilor de targetare oferite, in functie de cuvintele cheie specifice domeniului clientului, precum si o targetare demografica si geografica elaborata, vizualizarea reclamelor de categorii de public interesate sau care pot manifesta un interes potential pentru oferta prezentata se realizeaza rapid.
DOW Media a trecut cu succes prin toate fazele programului de certificare Google Partners si a obtinut statutul de partener cu toate beneficiile pe care acest statut le presupune. Astfel, trecem la un nivel superior, mai complex si mai eficient al managementului campaniilor prin Google AdWords a clientilor nostri.