Mediul online se dezvolta continuu, iar site-ul companiei tale poate avea atat un impact pozitiv asupra vizitatorilor, cat si unul mai putin pozitiv. Totul depinde de firma cu care colaborezi. Scopul site-ului unei companii este acela de a face compania cunoscuta in randul clientilor, de a oferi o experienta placuta si de a castiga increderea vizitatorilor.
Aspectul site-ului este foarte important, de aceea trebuie sa fie foarte bine ales fiecare detaliu. Potentialii clienti, inainte de a decide daca vor continua sau nu vizita pe site-ul tau, trebuie sa fie placut surprinsi de imaginea totala a site-ului, de la structura, pana la culori, forme, fonturi. Asa cum fiecare afacere este unica, fiecare site ar trebui sa fie unic. Vizitatorii se plictisesc rapid, iar daca au vazut mai multe site-uri care arata la fel isi pierd rapid interesul si pot parasi site-ul inainte de a accesa si alte pagini decat cea principala. Un profesionist analizeaza si modifica fiecare detaliu pentru a fi sigur ca rezultatul final are un impact puternic asupra vizitatorului si pune in valoare atat compania in sine, cat si produsele sau serviciile acesteia.
Odata atras vizitatorul prin look-ul site-ului, acesta trebuie sa se bucure de o experienta de navigare placuta, iar site-ul sa functioneze la capacitate maxima indiferent de situatie. Un profesionist in domeniu stie cat de importante sunt aceste aspecte si se bazeaza pe intuitia vizitatorilor pentru a ajunge rapid la informatiile de care au nevoie. In general, persoanele care nu au experienta in domeniu ignora aceste elemente, desi sunt foarte importante pentru un potential client. Daca nu le oferi clientilor informatiile de care au nevoie si daca site-ul nu functioneaza perfect, acestia se orienteaza rapid catre concurenta iar pe langa faptul ca pierzi vanzari, imaginea generala a companiei are de suferit.
Un site poate avea zeci sau chiar sute de mii de vizualizari pe zi. Acest lucru inseamna ca fiecare vizitator in parte trebuie sa aiba o experienta placuta pentru ca site-ul sa obtina o rata mare de conversie (raportul dintre numarul vizitatorilor pe site si a celor care cumpara un produs). Aceasta rata de conversie difera de la firma la firma, iar in unele cazuri chiar si 0.5% poate inseamna foarte mult.
Prezenta in rezultatele motoarelor de cautare este un aspect foarte important. Un site trebuie sa indeplineasca mai multe condititii pentru a se situa pe primele pozitii in rezultatele motoarelor de cautare. Aceste lucruri sunt firesti in munca unui profesionist, dar o persoana fara experienta nu le acorda o importanta atat de mare, ceea ce duce la pierderea vanzarilor datorita faptului ca site-ul tau nu este indexat de Google, nu ai posibilitatea de dezvoltare si nu ajungi la clientii si potentialii clienti.
Cu o experienta de peste 10 ani in domeniu, dar mai ales cu experienta celor peste 1500 de proiecte realizate te ajutam nu numai sa iti pui ideile in practica, dar mai ales sa te bucuri de rezultate rapide, care iti pot transforma afacerea intr-un brand. Solicita acum oferta noastra!