Rolul principal al unui logo este de a ajuta publicul sa identifice rapid o afacere, un brand. Realizarea unui logo implica multa munca de la discutia cu clientul, cercetare, schitarea ideilor, pana la modificarea acestora in functie de preferintele clientului . Logo-ul perfect pentru afacerea ta trebuie:
1. Sa fie simplu si memorabil - cu cat este mai simplu, cu atat este mai usor de recunoscut. Pentru a fi usor de retinut, logo-ul ales trebuie sa puna in valoare afacerea, produsele sau serviciile cu care vii in fata clientilor.
2. Sa reziste in timp - un logo care sa reziste in timp trebuie sa ignore tendintele actuale. Acestea se schimba permanent si risti ca logo-ul tau sa devina demodat foarte rapid. Cel mai bun exemplu este logo-ul Coca Cola care reprezinta compania inca din anii 1800.
3. Sa fie unic - este foarte important sa iesi in evidenta printr-un logo unic. Cea mai mare greseala in realizarea unui logo este sa copiezi logo-urile altor companii.
4. Sa aiba maxim 2 fonturi - prea multe fonturi folosite intr-un logo poate crea confuzie in randul potentialilor clienti. Folosirea a maxim 2 fonturi diferite ajuta clientul sa recunoasca mai usor compania ta. Alegerea si combinarea acestora este la fel de importanta si implica o atentie sporita la detalii.
5. Sa fie realizat de un profesionist - acesta isi orienteaza rapid creativitatea in functie de nevoile si dorintele clientului. Daca logo-ul companiei tale nu este bine realizat, clientii nu vor avea incredere in produsele sau serviciile pe care le oferi.
Avem viziune, imaginatie si abilitatile tehnice necesare pentru a crea un logo unic, simplu care sa iti puna in valoare afacerea si sa castige increderea potentialilor clienti. Solicita oferta noastra!