Retelele de socializare sunt o modalitate eficienta de a atrage noi clienti si de a-i pastra pe cei existenti. Social media iti ofera o deschidere foarte mare in fata potentialilor clienti din intreaga lume. Viteza cu care circula informatiile este uimitoare, in doar cateva minute ai acces la stiri din orice colt al lumii. Folosind Instagram, poti comunica cu persoane si companii cu care ar fi foarte greu sau chiar imposibil sa intri in contact, totul prin intermediul imaginilor. Creeaza-ti propria comunitate pe Instagram apeland la urmatoarele practici:
1. Prezinta-ti produsele - posteaza imagini cu cele mai noi produse si incearca sa mentii utilizatorii interesati. De exemplu, poti pune intrebari de genul "ce culoare preferati pentru produsul x?" sau "care este produsul vostru preferat dintre cele doua?". Poti sa iti promovezi produsele adaugand imagini cu clienti sau personalitati care il folosesc.
2. Implica-i pe urmaritorii tai (followers) in activitatile tale - daca participi la o conferinta de presa sau la un alt eveniment, adauga imagini de la fata locului. De asemenea, daca pregatesti lansarea unui nou produs poti sa le oferi o imagine cu statiul in care se afla acesta sau in timp ce echipa lucreaza la finalizarea acestuia.
3. Fa-ti urmaritorii sa se simta speciali - ofera-le imagini si indicii din culise. Astfel, le starnesti curiozitatea si iti vor urmari profilul cu interes.
4. Prezinta-le echipa si biroul - atunci cand descoperim un produs care ne place vrem sa aflam cat mai multe informatii despre ceea ce se ascunde in spatele acelui produs. Posteaza poze cu echipa ta si chiar cu biroul sau locatia unde va desfasurati activitatea.
5. Foloseste #hashtaguri - foloseste hashtag-uri relevante si specifice. Astfel, vei atrage mai multi urmaritori care sunt interesati de produsele tale si care vor continua sa comenteze imaginile tale.