Termenul "brand" este asociat cu afaceri de mari dimensiuni. Orice afacere, indiferent de marime poate deveni un brand. Afacerea ta nu se transforma intr-un brand peste noapte, este nevoie de timp si implicare. Mai jos gasesti cateva activitati care te ajuta la construirea unui brand:
1. Reputatia - calitatea produselor sau serviciilor cu care vii in fata clientilor este foarte importanta. Clientii existenti vor continua sa apeleze la produsele tale ori de cate ori au nevoie, iar numarul potentialilor clienti va creste. La baza oricarei colaborari de durata sta comunicarea. Este foarte important pentru clienti sa fie implicati, sa li se ceara parerea despre produse, servicii. O colaborare placuta ii face pe clienti sa imparta aceasta experienta cu alti utilizatori ai mediului online, fie prin intermediul site-urilor de socializare, fie chiar pe site-ul companiei tale. Recenziile pozitive contribuie la castigarea increderii potentialilor clienti.
2. Activitatea pe site-urile de socializare - fiind un mediu informal, site-urile de socializare ii ajuta pe clienti si potentialii clienti sa vada "partea umana" din spatele companiei tale. Este important sa postezi constant informatii relevante si de calitate. Alege subiecte de interes pentru clientii tai si ofera-le ocazia sa impartaseasca din cunostintele si experientele acestora.
3. Fii activ pe forumuri, blog-uri - implicarea pe forumuri si blog-uri este benefica oricarei afaceri. Le poti demonstra potentialilor clienti ca esti foarte bun in ceea ce faci prin adaugarea comentariilor relevante si chiar prin oferirea raspunsurilor la intrebari din domeniul tau de activitate.
Aceste sunt doar cateva elemente care contribuie la construirea unui brand. Prezinta-ne afacerea ta, iar noi te ajutam sa o transformi intr-un brand.