Cel mai mare site de video sharing din lume, YouTube nu este apreciat la adevarata sa valoare de catre detinatorii afacerilor de mici dimensiuni. Cu toate acestea, YouTube iti ofera oportunitatea de a iti face cunoscuta afacerea si produsele in randul potentialilor clienti. Un clip postat pe YouTube, poate fi mai apoi distribuit pe alte canale social media, devenind astfel viral. Statisticile arata ca:
- peste 3 miliarde de clipuri sunt vizualizate zilnic;
- 100 de ore de clip-uri sunt incarcate in fiecare minut;
- peste 17 milioane de persoane au conectat canalul de YouTube la alte retele de socializare (Facebook, Twitter etc.);
- milioane de persoane se aboneaza la diverse canale in fiecare zi.
Ti-am pregatir o lista cu cele mai potrivite strategii de promovare a afacerii tale prin intermediul YouTube:
1. Adauga clip-uri clare, de calitate - pe langa informatiile interesante pe care vrei sa le impartasesti prietenilor tai virtuali, clip-urile postate pe YouTube trebuie sa se vada si sa se auda foarte bine. Editeaza si imbunatateste clip-urile video apeland la programe de editare care iti vor transforma rapid fiecare clip in unul dinamic, interesant si captivant
2. Indeamna utilizatorii sa acceseze site-ul tau - include un link spre site la sectiune About/Despre;
- include link-ul catre site in descierea fiecarui clip;
- poti lasa link-ul pe ecran, in timp ce clip-ul ruleaza.
Orice modalitate ai alege, nu uita sa mentionezi site-ul tau in timpul clip-ului.
3. Adauga subtitrari - daca te adresezi unui public larg, cu nationalitati diferite, asigura-te ca utilizezi subtitrari.
4. Foloseste introducere si incheiere - primele secunde ale unui clip sunt decisive pentru orice utilizator. Incepe fiecare clip cu o scurta prezentare despre tine si despre subiectele pe care le vei dezbate in clip. La final, multumeste-le celor care ti-au vizualizat clip-ul si recomanda-le alte clip-uri interesante de pe canalul tau.
5. Indeamna la actiune - odata ce le-ai captat atentia utilizatorilor, indeamna-i sa actioneze asa cum tu iti doresti. II poti indemna sa se aboneze la canalul tau de YouTube, sa iti viziteze site-ul sau sa comenteze subiectele pe care le-ai abordat in clip.