Despre noi

Daca te gandesti la o afacere online, ai o idee geniala, noi te ajutam sa o pui in practica, sa o dezvolti, oferindu-ti servicii web complete.

Experienta acumulata de-a lungul anilor in care ne-am dezvoltat cot la cot cu internetul am dezvoltat sute de site-uri cu cele mai variate profiluri, ne-a oferit un simt fin in ceea ce priveste lansarea si dezvoltarea unei afaceri online, asa ca, odata ce ne prezinti ideea si viziunea ta, putem sa dezvoltam, sa sugeram imbunatatiri, sa propunem detalii care probabil ti-au scapat, sa cream un plus de valoare produselor sau serviciilor cu care vii in fata clientilor tai.

 

Contact

Dow Media - Timisoara
Strada. Johann Heinrich Pestalozzi, Nr. 3-5
Romania, Timisoara

0356 44 24 24

Dow Media Consulting - Bucuresti
Spl. Independentei, Nr. 273
Bucuresti, Sector 6

021 310 72 37

Cum sa cresti traficul pe YouTube?

ianuarie 7, 2015

YouTube a devenit una dintre cele mai utilizate si apreciate retele de socializare in mediul de business. Ca orice retea de socializare, YouTube ajuta la crearea si mentinea relatiei dintre companie si clienti, colaboratori, parteneri si potentiali clienti. Companii din intreaga lume folosesc acest canal datorita beneficiilor pe care le ofera, de la faptul ca primesti rapid feedback din partea clientilor, pana la faptul ca iti prezinti produsele sau serviciile intr-o maniera mult mai detaliata si mai clara. YouTube este un ajutor de nadejte atunci cand intervin probleme in functionalitatea unui produs, deoarece un simplu clip video despre cum poate fi remediata problema respectiva ajunge rapid la un numar foarte mare de clienti.

Numarul vizitatorilor canalului tau de YouTube este important, insa este si mai important ca persoanele care urmaresc clip-urile tale video sa faca parte din publicul tau tinta, fie ca este vorba de colaboratori, clienti sau potentiali clienti. Ti-am pregatit o lista cu sfaturi si trucuri de urmat pentru a creste traficul pe canalul tau de YouTube:

1. Continutul - continutul este la fel de important pentru canalul tau de YouTube cum este pentru site-ul sau blog-ul tau. Dar YouTube este o retea de video-sharing, vei spune. Da, este o retea de video-sharing insa in motoarele de cautare sunt indexate clipuri in functie de continut si aici ma refer la titlu si descrierea fiecaruia. Adauga un scurt rezumat al subiectelor dezbatute in clip in sectiunea de descriere, folosind cuvinte cheie relevante.

2. Organizeaza videoclip-urile in functie de subiectele dezbatute - orice lucru este mult mai usor de gasit atunci cand este pus la locul potrivit. Vizitatorilor le va fi mult mai usor sa vizualizeze mai multe clip-uri din era lor de interes. Nu uita sa adaugi descrieri relevante la fiecare playlist realizat.

3. Nu ignora comentariile - feedback-ul, atat pozitiv cat si cel negativ este esential pentru dezvoltarea afacerii tale. Raspunde intotdeauna la intrebarile clientilor, iar atunci cand primesti comentarii negative incearca sa aflii cat mai multe detalii despre motivele care au dus la postarea acestuia: ce l-a nemultumit: colaborarea sau produsul/serviciul oferit?, a contactat compania pentru a rmedia problema?, cum a raspuns aceasta? etc.

4. Monitorizeaza activitatea pe canalul tau - pentru a putea masura rezultatele si pentru a vedea ce functioneaza si ce nu functioneaza pentru afacerea si clientii tai, trebuie sa acorzi o atentie sporita detaliilor. Atunci cand apilici o noua strategie sau  cand faci unele modficari, iti va fi mult mai usor sa analizezi daca este sau nu cea mai buna abordare.

5. Indeamna vizitatorii sa se aboneze la canalul tau - mentioneaza atat in clip cat si in descrierea acestuia cum se pot abona vizitatorii la canalul tau de YouTube. In plus, mentioneaza celelalte retelele de socializare unde esti activ si incurajeaza distribuirea clip-urilor.

Fara indoiala, afacerea ta trebuie sa fie prezenta de cele mai importante retele de socializare. Fie ca este vorba de Facebook, Twitter, YouTube sau LinkedIn, specialistii in social media de la Dow Media te ajuta sa iti faci rapid afacerea cunoscuta. Informatii suplimentare gasesti aici. 

 

Aveti intrebari legate de serviciile noastre ?

reCAPTCHA is required.
iunie 27, 2021
Clinsim - realizare logo, portal informatii, aplicatie software, configurare server

Dow Media Consulting - Bucuresti a realizat pentru Universitatea Politehnica Timişoara urmatoarele lucrari: design logo design si implementare portal clinsim.ro aplicatie software / integrare cu instrumente Pessl Instruments configurare serverere proiectul s-a desfasurat pe o perioada de 2 ani  - (2019 - 2021)

iunie 22, 2021
SpeedHost.ro lansează serviciul de stocare de documente în cloud

Gestionarea, accesul și stocarea documentelor astfel încât să faciliteze editarea colaborativă a devenit o prioritate atât pentru companii, indiferent de dimensiune, cât și pentru persoane fizice. Cum arhivele digitale devin din ce în ce mai stufoase, trecerea la o stocare în cloud devine o alternativă din ce în ce mai atractivă. De aceea, SpeedHost.ro, serviciul […]

Ultimele proiecte realizate

Ultimele articole pe Blog

iunie 22, 2021
SpeedHost.ro lansează serviciul de stocare de documente în cloud

Gestionarea, accesul și stocarea documentelor astfel încât să faciliteze editarea colaborativă a devenit o prioritate atât pentru companii, indiferent de dimensiune, cât și pentru persoane fizice. Cum arhivele digitale devin din ce în ce mai stufoase, trecerea la o stocare în cloud devine o alternativă din ce în ce mai atractivă. De aceea, SpeedHost.ro, serviciul […]

octombrie 2, 2020
Studiu: Peste 30% dintre magazinele online și site-urile de prezentare nou create întârzie lansarea din cauza conținutului

Site-ul indiferent că este vorba de un magazin online sau de un site prezentare este interfața online a oricărei companii dorește să intre sau să se mențină pe piață. De obicei, clienții care ajung la noi, știu că au nevoie de un site sau de un magazin online, au cel puțin o idee vagă despre […]

iulie 3, 2019
Cat de important este sa ai o pagina pentru afacerea ta pe Linkedin

Linkedin este a treia cea mai populara retea de socializare din lume. Aceasta are un numar aproximativ de 300 de milioane de utilizatori si a devenit extrem de utilizata in mediul de afaceri din Romania. Deoarece este o retea de socializare axata pe mediul business impune seriozitate in privinta postarilor dar si a relatiilor cu […]

Doriti sa discutam despre urmatorul proiect?
Programeaza o intalnire, online, telefonic, la sediul nostru sau la sediul firmei dumneavoastra.

Programeaza o intalnire

Dow Media - Timisoara
Strada. Johann Heinrich Pestalozzi, Nr. 3-5
Romania, Timisoara

0356 44 24 24

Dow Media Consulting - Bucuresti
Spl. Independentei, Nr. 273
Bucuresti, Sector 6

021 310 72 37
Toate drepturile rezervate - Dow Media SRL - 2023
Dow Media SRL
Membru Camera de Comerț Industrie și Agricultură TIMIȘ
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram