Despre noi

Daca te gandesti la o afacere online, ai o idee geniala, noi te ajutam sa o pui in practica, sa o dezvolti, oferindu-ti servicii web complete.

Experienta acumulata de-a lungul anilor in care ne-am dezvoltat cot la cot cu internetul am dezvoltat sute de site-uri cu cele mai variate profiluri, ne-a oferit un simt fin in ceea ce priveste lansarea si dezvoltarea unei afaceri online, asa ca, odata ce ne prezinti ideea si viziunea ta, putem sa dezvoltam, sa sugeram imbunatatiri, sa propunem detalii care probabil ti-au scapat, sa cream un plus de valoare produselor sau serviciilor cu care vii in fata clientilor tai.

 

Contact

Dow Media - Timisoara
Strada. Johann Heinrich Pestalozzi, Nr. 3-5
Romania, Timisoara

0356 44 24 24

Dow Media Consulting - Bucuresti
Spl. Independentei, Nr. 273
Bucuresti, Sector 6

021 310 72 37
  1. Acasa
  2. /
  3. Din 2004, lansam cu placere afaceri pe internet
  4. /
  5. Blog
  6. /
  7. Cum sa analizezi corect concurenta online

Cum sa analizezi corect concurenta online

iulie 3, 2015

Competitorii ar trebui sa ocupe un loc important in strategia de dezvoltare a unei companii. Faptul ca stii cine sunt acestia si ce ofera clientilor te ajuta sa identifici elementele prin care produsele sau serviciile tale ies in evidenta. Monitorizarea competitorilor este importanta pentru a anticipa care va fi urmatoarea "mutare" a acestora. Profita de aceste informatii pentru a imbunatati calitatea produselor sau a serviciilor tale.

Sunt foarte multe posibilitati prin care poti afla mai multe informatii despre competitorii tai. Fie ca alegi sa obtii aceste date online (site-ul companiei, motoarele de cautare) sau offline. Daca, de exemplu, participi la un targ de job-uri analizeaza materialele promotionale ale acestora (flyere, brosuri, pixuri, agende etc.) si analizeaza ce tip de public atrag. De asemenea, urmareste activitatea de retelele de socializare (cat de des posteaza, cate like-uri are pagina, cate like-uri si comentarii au postarile etc.) si vezi daca se implica in organizarea de evenimente, la ce evvenimente participa, ce proiecte sponsorizeaza etc. Poti obtine informatiile necesare si din alte surse, precum:
- presa;
- chestionare;
- reclame;
- clienti;
- evenimente corporate;
- bannere.

Cele mai importante informatii pe care trebuie sa le obtii sunt:
- clienti - ce public tinta au, ce produse sau servicii cumpara clientii de la ei, mediul de provenienta, etc.
- companie - tipul de produse sau servicii oferite, ce produse dezvolta in prezent, ce resurse financiare detin, numarul de angajati, valorile companiei, ce metode de promovare utilizeaza (tv, radio, retele de socializare, bloguri, ziare, newslettere), de cat timp este compania prezenta pe piata.

Competitorii tai doresc sa angajeze oameni noi? Analizeaza anunturile pentru a identifica ce instrumente utilizeaza, ce cunostinte si abilitati cauta la un posibil angajat. De asemenea, pozitia pe care angajeaza este foarte importanta. Daca, de exemplu cauta specialisti in resurse umane poate fi un indiciu ca doresc sa se extinda. Cauta persoane cu abilitati si cunostinte tehnice? S-au putea sa dezvolte un nou produs sau un nou sistem. Invata sa citesti printre randuri si sa fii intotdeauna cu un pas inaintea competitorilor.

Dupa ce ai obtinut toate aceste informatii, analizeaza-le si imparte-le in trei categorii: care sunt punctele lor slabe, care sunt punctele lor tari si ce strategii comune aveti.

Punctele slabe ale competitiei
Dupa ce ai identificat punctele slabe ale competitiei, revizuieste aceste aspecte ale afacerii tale pentru a fi sigur ca nu faci aceleasi greseli. Pentru a-ti indeplini obiectivele propuse, serviciile si produsele tale trebuie imbunatatite in permanenta.

Punctele forte ale competitiei
Trebuie sa iei in considerare orice aspect, de la pret si site pana la serviciul cu clientii. Inspira-te din actiunile lor, insa nu incerca sa le copiezi. Primul pas a fost facut, ai obtinut o idee din care poti sa te inspiri. Tot ceea ce mai trebuie sa faci este sa o transformi in ceva original, care te va ajuta sa iti dezvolti afacerea.

Strategii comune
Analizeaza fiecare element al strategiilor comune si stabileste noi modalitati, mai eficiente, care te vor ajuta sa faci unele schimbari.

Aveti intrebari legate de serviciile noastre ?

reCAPTCHA is required.
iunie 27, 2021
Clinsim - realizare logo, portal informatii, aplicatie software, configurare server

Dow Media Consulting - Bucuresti a realizat pentru Universitatea Politehnica Timişoara urmatoarele lucrari: design logo design si implementare portal clinsim.ro aplicatie software / integrare cu instrumente Pessl Instruments configurare serverere proiectul s-a desfasurat pe o perioada de 2 ani  - (2019 - 2021)

iunie 22, 2021
SpeedHost.ro lansează serviciul de stocare de documente în cloud

Gestionarea, accesul și stocarea documentelor astfel încât să faciliteze editarea colaborativă a devenit o prioritate atât pentru companii, indiferent de dimensiune, cât și pentru persoane fizice. Cum arhivele digitale devin din ce în ce mai stufoase, trecerea la o stocare în cloud devine o alternativă din ce în ce mai atractivă. De aceea, SpeedHost.ro, serviciul […]

Ultimele proiecte realizate

Ultimele articole pe Blog

iunie 22, 2021
SpeedHost.ro lansează serviciul de stocare de documente în cloud

Gestionarea, accesul și stocarea documentelor astfel încât să faciliteze editarea colaborativă a devenit o prioritate atât pentru companii, indiferent de dimensiune, cât și pentru persoane fizice. Cum arhivele digitale devin din ce în ce mai stufoase, trecerea la o stocare în cloud devine o alternativă din ce în ce mai atractivă. De aceea, SpeedHost.ro, serviciul […]

octombrie 2, 2020
Studiu: Peste 30% dintre magazinele online și site-urile de prezentare nou create întârzie lansarea din cauza conținutului

Site-ul indiferent că este vorba de un magazin online sau de un site prezentare este interfața online a oricărei companii dorește să intre sau să se mențină pe piață. De obicei, clienții care ajung la noi, știu că au nevoie de un site sau de un magazin online, au cel puțin o idee vagă despre […]

iulie 3, 2019
Cat de important este sa ai o pagina pentru afacerea ta pe Linkedin

Linkedin este a treia cea mai populara retea de socializare din lume. Aceasta are un numar aproximativ de 300 de milioane de utilizatori si a devenit extrem de utilizata in mediul de afaceri din Romania. Deoarece este o retea de socializare axata pe mediul business impune seriozitate in privinta postarilor dar si a relatiilor cu […]

Doriti sa discutam despre urmatorul proiect?
Programeaza o intalnire, online, telefonic, la sediul nostru sau la sediul firmei dumneavoastra.

Programeaza o intalnire

Dow Media - Timisoara
Strada. Johann Heinrich Pestalozzi, Nr. 3-5
Romania, Timisoara

0356 44 24 24

Dow Media Consulting - Bucuresti
Spl. Independentei, Nr. 273
Bucuresti, Sector 6

021 310 72 37
Toate drepturile rezervate - Dow Media SRL - 2023
Dow Media SRL
Membru Camera de Comerț Industrie și Agricultură TIMIȘ
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram