In mediul de afaceri, comunicarea cu clientii este unul dintre cele mai importante aspecte ale unei colaborari de succes. Putem dezvolta si mentine relatia cu clientii prin diverse canale de comunicare, de la blog, social media, pana la telefon, email sau chat live. In timp, nevoile clientilor se schimba, iar comunicarea este elementul principal care ajuta la indeplinirea cerintelor acestora.
Serviciul de chat live le ofera siguranta clientilor. Atunci cand nu stiu ce produs sau serviciu se potriveste cel mai bine necesitatilor lor sau atunci cand intervin unele probleme care trebuie rezolvate rapid, chat-ul live este solutia perfecta. Pentru a pastra in permanenta legatura cu vizitatorii si clientii, ti-am pregatit un serviciu de live chat usor de folosit care ofera instrumentele necesare pentru imbunatatirea relatiei cu clientii. Serviciul ofera informatii despre vizitatori precum tara, orasul sau regiunea de unde provin, ce cuvinte cheie au folosit pentru a ajunge pe site-ul tau sau ce pagini din site au accesat.
Serviciul este disponibil si pe telefonul mobil care utilizeaza unul dintre sistemele de operare iOS, Android, Windows Phone sau Windows Desktop.