Landing page este pagina unde ajung utilizatorii atunci cand dau click pe un banner, un link din retelele de socializare etc. In general, aceasta pagina contine informatii care au legatura cu mesajele transmise anterior, tocmai pentru a mentine utilizatorul interesat. Scopul acestor landing pages sau pagini de destinatie este de a convinge vizitatorul sa actioneze asa cum tu iti doresti (sa cumpere un anumit produs, sa se aboneze la newsletter etc.)
La ce te ajuta landing pages?
Scopul unei afaceri online este de a transforma vizitatorii site-ului tau in clienti, care apreciaza si achizitioneaza produsele sau serviciile tale. Landing pages contribuie la aceasta transformare, prin mesaje bine construite, imagini care pun in valoare textele tocmai pentru a convinge vizitatorul sa actioneze. Pentru a actiona asa cum iti doresti, vizitatorul trebuie sa fie indrumat, sa i se arate clar ce trebuie sa faca mai departe. Cu cat ai mai multe landing pages, cu atat mai multi vizitatori vor fi transformati in clienti.
Ce trebuie sa contina un landing page pentru a fi eficient?
- texte scurte - propozitiile trebuie sa fie scurte, usor de citit. Este recomandat ca mesajul sa fie cat mai sintetizat;
- buton care indeamna la actiune - vizitatorului trebuie sa ii fie indicata actiunea pe care dorim sa o faca mai departe. Butoanele de genul "comanda", "inscrie-te la newsletter" etc joaca un rol foarte important in cadrul landing pages si trebuie sa fie pozitionate in partea de sus;
- beneficiile vizitatorului - ce are vizitatorul de castigat daca actioneaza asa cum tu iti doresti;
- titlu relevant - vizitatorului trebui sa ii fie clar inca de la inceput despre ce este vorba in landing page;
- imagini profesionale - imaginile atrag atentia. Cu cat acestea sunt mai bine realizate si pun in valoare mesajele scrise, cu atat rezultatele vor fi in favoarea ta;
- formular de contact - daca a ajuns pana aici, este posibil ca vizitatorul sa fie interesat si de alte produse sau servicii pe care le oferi. Asigura-te ca ii ceri datele de contact pentru a-l pune la curent cu toate noutatile;
- link-uri catre paginile din social media.
Oricare ar fi scopul unui landing page, asigura-te ca este realizat corect, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.