Despre noi

Daca te gandesti la o afacere online, ai o idee geniala, noi te ajutam sa o pui in practica, sa o dezvolti, oferindu-ti servicii web complete.

Experienta acumulata de-a lungul anilor in care ne-am dezvoltat cot la cot cu internetul am dezvoltat sute de site-uri cu cele mai variate profiluri, ne-a oferit un simt fin in ceea ce priveste lansarea si dezvoltarea unei afaceri online, asa ca, odata ce ne prezinti ideea si viziunea ta, putem sa dezvoltam, sa sugeram imbunatatiri, sa propunem detalii care probabil ti-au scapat, sa cream un plus de valoare produselor sau serviciilor cu care vii in fata clientilor tai.

 

Contact

Dow Media - Timisoara
Strada. Johann Heinrich Pestalozzi, Nr. 3-5
Romania, Timisoara

0356 44 24 24

Dow Media Consulting - Bucuresti
Spl. Independentei, Nr. 273
Bucuresti, Sector 6

021 310 72 37
  1. Acasa
  2. /
  3. Din 2004, lansam cu placere afaceri pe internet
  4. /
  5. Blog
  6. /
  7. Ce este si ce presupune testarea de tip A/B?

Ce este si ce presupune testarea de tip A/B?

iunie 3, 2015

Cresterea conversiilor este unul dintre cele mai importante obiective care stau la baza unei campanii de email marketing. Insa pentru a obtine rezultatele dorite, trebuie sa cunosti comportamentul clientilor. Desi testarea de tipul A/B joaca un rol esential in acest sens, nu este la fel de populara precum strategiile de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) sau masurarea rezultatelor. Nu exista o reteta garantata pentru a obtine succesul unei campanii de email marketing, de aceea trebuie sa testezi mai multe aspecte pentru a vedea care sunt cele mai eficiente modalitati si cum raspund clientii tai la acestea.

Ce este testarea de tip A/B?
Acest tip de testare este unul dintre cele mai eficiente si rapide modalitati de creste numarul conversiilor. Testarea de tipul A/B este procesul prin care trimiti doua variante diferite ale unui email sunt trimise unor grupuri diferite de abonati. De retinut este faptul ca fiecare grup trebuie sa primeasca o singura varianta a email-ului, nu pe ambele, iar acestea trebuie trimise in aceeasi zi si la aceeasi ora. Apoi, urmareste reactiile clientilor si stabileste care varianta a starnit reactiile care te ajuta sa indeplinesti obiectivele propuse. Prin testarea A/B vei invata foarte multe lucruri despre vizitatorii site-ului tau si despre tipul de continut la care raspund cel mai bine.

Ce sa testezi?
Inainte de a stabili ce testezi trebuie sa stabilesti obiectivele, ceea ce iti doresti sa obtii. De exemplu, daca vrei sa cresti numarul persoanelor abonate la newsletter trebuie sa testezi urmatoarele elemente: formularul de inscriere, lungimea acestuia si campurile obligatorii, butonul de call-to-action, politica de confidentialitate. In urma testarii accestor elemente, cu siguranta vei obtine rezultate surprinzatoare care te vor ajuta in dezvoltarea unui formular de inscriere cu mult imbunatatit.

Cele mai des testate elemente ale unui site sunt:
- butoanele de call-to-action (text, culoare, font, dimensiune);
- titlul si descrierea produsului;
- dimensiunea unui formular si adaugarea/eliminarea unor campuri;
- textul intr-o pagina (lungime, font, pozitionare etc.);
- imaginile produselor (numar, pozitionare in pagina, calitate, background);
- perioada din zi in care obtii cele mai bune rezultate;
- reduceri (prezentate sub forma de procente (- 17%), o suma mai mica ( reducere 20 lei), produs cadou, reduceri doar la unele produse, reduceri limitate in functie de stoc sau perioada de timp);
- butoanele social media (dimensiune, pozitionare in pagina).

Rezultate surprinzatoare obtinute prin intermediul testarii de tipul A/B:
- "Urmareste-ma pe Twitter"atrage un numar mult mai mare de clienti decat "Sunt prezent pe Twitter."
- fotografiile umane dubleaza rata de conversie;
- mai putine optiuni din care vizitatorii pot alege rezulta mai multe conversii;
- butoanele call to action de culoare rosii atrag mai multi clienti decat cele verzi.

Scopul testarii prin metoda A/B este de a invata cat mai multe despre comportamentul si preferintele clientilor. Pentru a obtine rezultatele dorite, pune in practica tot ceea ce ai invatat.

Aveti intrebari legate de serviciile noastre ?

reCAPTCHA is required.
iunie 27, 2021
Clinsim - realizare logo, portal informatii, aplicatie software, configurare server

Dow Media Consulting - Bucuresti a realizat pentru Universitatea Politehnica Timişoara urmatoarele lucrari: design logo design si implementare portal clinsim.ro aplicatie software / integrare cu instrumente Pessl Instruments configurare serverere proiectul s-a desfasurat pe o perioada de 2 ani  - (2019 - 2021)

iunie 22, 2021
SpeedHost.ro lansează serviciul de stocare de documente în cloud

Gestionarea, accesul și stocarea documentelor astfel încât să faciliteze editarea colaborativă a devenit o prioritate atât pentru companii, indiferent de dimensiune, cât și pentru persoane fizice. Cum arhivele digitale devin din ce în ce mai stufoase, trecerea la o stocare în cloud devine o alternativă din ce în ce mai atractivă. De aceea, SpeedHost.ro, serviciul […]

Ultimele proiecte realizate

Ultimele articole pe Blog

iunie 22, 2021
SpeedHost.ro lansează serviciul de stocare de documente în cloud

Gestionarea, accesul și stocarea documentelor astfel încât să faciliteze editarea colaborativă a devenit o prioritate atât pentru companii, indiferent de dimensiune, cât și pentru persoane fizice. Cum arhivele digitale devin din ce în ce mai stufoase, trecerea la o stocare în cloud devine o alternativă din ce în ce mai atractivă. De aceea, SpeedHost.ro, serviciul […]

octombrie 2, 2020
Studiu: Peste 30% dintre magazinele online și site-urile de prezentare nou create întârzie lansarea din cauza conținutului

Site-ul indiferent că este vorba de un magazin online sau de un site prezentare este interfața online a oricărei companii dorește să intre sau să se mențină pe piață. De obicei, clienții care ajung la noi, știu că au nevoie de un site sau de un magazin online, au cel puțin o idee vagă despre […]

iulie 3, 2019
Cat de important este sa ai o pagina pentru afacerea ta pe Linkedin

Linkedin este a treia cea mai populara retea de socializare din lume. Aceasta are un numar aproximativ de 300 de milioane de utilizatori si a devenit extrem de utilizata in mediul de afaceri din Romania. Deoarece este o retea de socializare axata pe mediul business impune seriozitate in privinta postarilor dar si a relatiilor cu […]

Doriti sa discutam despre urmatorul proiect?
Programeaza o intalnire, online, telefonic, la sediul nostru sau la sediul firmei dumneavoastra.

Programeaza o intalnire

Dow Media - Timisoara
Strada. Johann Heinrich Pestalozzi, Nr. 3-5
Romania, Timisoara

0356 44 24 24

Dow Media Consulting - Bucuresti
Spl. Independentei, Nr. 273
Bucuresti, Sector 6

021 310 72 37
Toate drepturile rezervate - Dow Media SRL - 2023
Dow Media SRL
Membru Camera de Comerț Industrie și Agricultură TIMIȘ
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram