Costurile pe care le implica dezvoltarea si implementarea unui magazin online, difera in functie de preferintele fiecarui client. Cand decizi sa investesti intr-o astfel de afacere, trebuie sa iei in calcul mai multi factori, nu doar costurile initiale.
Alegerea produselor pe care vrei sa le vinzi online, necesita multa atentie. Cel mai indicat este sa pornesti de la un hobby, de la ceva ce te pasioneaza si sa transformi aceasta pasiune in produse, pe care sa le vinzi mai apoi, online.
Odata stabilite produsele, trebuie sa iei in calcul costurile pe care le implica inregistrarea unui nume de domeniu si serviciile de gazduire web. Apoi, costurile de design care difera in functie de complexitate si de numarul produselor. Cu cat ai mai multe produse, din diferite categorii, cu atat este nevoie de mai multa munca din partea designer-ului care se ocupa de imaginea vizuala a site-ului.
Acestia sunt doar cativa factori care influenteaza costul final al dezvoltarii unui magazin online. Cu toate acestea, pe langa costurile pe care le implica, trebuie sa ai in vedere si avantajele pe care ti le ofera un magazin online, cum ar fi:
- clientii ajung rapid la produsul pe care il cauta;
- clientii economisesc timp si energie;
- primesti feed-back de la clienti mult mai rapid;
- este deschis 24 de ore din 24.
Daca te-ai hotarat sa iti deschizi un magazin online, suntem aici pentru a-ti raspunde la toate intrebarile si pentru a te indruma spre o afacere de succes. Solicita oferta noastra si te vei convinge!