Crearea unui logo implica multa munca de cercetare si timp. Pretul unui logo variaza de la un designer la altul. Atunci intrebarea fireasca la care ar trebui sa se gandeasca orice persoana care isi propune sa investeasca intr-un logo, nu este cat costa un logo, ci cat ar fi dispus sa investeasca in crearea lui. De exemplu, Pepsi a investit aproximativ 1 milion de dolari in conceperea unui logo nou.
In general, companiile nu realizeaza importanta pe care o are un logo in dezvoltarea afacerii lor. De cele mai multe ori, oamenii nu tin cont de timpul si de abilitatile necesare pentru crearea unui logo, ci se axeaza mai mult pe partea financiara. Logo-ul reprezinta prima "intalnire" dintre companie si potentialul client. Cum prima impresie conteaza, un logo realizat de un profesionist este mai usor de recunoscut de catre clienti, afacerea avand sanse mult mai mari sa devina un brand. Pretul final al unui logo difera in functie de numarul de variante pe care clientul le solicita, cat de repede vrea clientul logo-ul final si cat de multa experienta are respectivul designer in domeniu.
Procesul de creare a unui logo este foarte complex, implica cel putin 10-12 ore de munca si include:
1. O discutie amanuntita cu clientul in care acesta trebuie sa prezinte publicul tinta, culorile pe care le prefera si de cine este reprezentata concurenta.
2. Cercetarea incepe cu afacerea clientului si continua cu domeniul din care aceasta face parte, cercetarea logo-urilor in general si a logo-urilor competitorilor.
3. Apoi designer-ul incepe sa schiteze ideile si se gandeste la cuvintele asociate. Din toate aceste schite, designer-ul le alege pe cele mai bune, carora le adauga culori.
4. Le prezinta clientului si face toate modificarile pe care acesta le solicita.
5. Variantele finale sunt trimise clientului, in diferite formate.
Cream concepte valoroase de branding si corporate identity din 2004. Avem resursele creative si cunostintele tehnice pentru a crea un logo care sa iti puna in valoare afacerea. Solicita oferta noastra!