Despre noi

Daca te gandesti la o afacere online, ai o idee geniala, noi te ajutam sa o pui in practica, sa o dezvolti, oferindu-ti servicii web complete.

Experienta acumulata de-a lungul anilor in care ne-am dezvoltat cot la cot cu internetul am dezvoltat sute de site-uri cu cele mai variate profiluri, ne-a oferit un simt fin in ceea ce priveste lansarea si dezvoltarea unei afaceri online, asa ca, odata ce ne prezinti ideea si viziunea ta, putem sa dezvoltam, sa sugeram imbunatatiri, sa propunem detalii care probabil ti-au scapat, sa cream un plus de valoare produselor sau serviciilor cu care vii in fata clientilor tai.

 

Contact

Dow Media - Timisoara
Strada. Johann Heinrich Pestalozzi, Nr. 3-5
Romania, Timisoara

0356 44 24 24

Dow Media Consulting - Bucuresti
Spl. Independentei, Nr. 273
Bucuresti, Sector 6

021 310 72 37
  1. Acasa
  2. /
  3. Din 2004, lansam cu placere afaceri pe internet
  4. /
  5. Blog
  6. /
  7. 5 lucruri pe care sa nu le scrii niciodata intr-un...

5 lucruri pe care sa nu le scrii niciodata intr-un anunt Google AdWords

noiembrie 20, 2015

Google AdWords este un instrument eficient de a atrage cat ai multi vizitatori pe site, atunci cand este utilizat corect. Desi pare o sarcina usoara, poate fi destul de stresant sa transmiti mesajul dorit si sa ii determini pe utilizatori sa actioneze cum iti doresti si sa te incadrezi in cele 25 de caractere disponibile pentru titlu si cele doua descrieri de cate 35 de caractere fiecare. Un anunt scris prost te poate costa timp si bani, in timp ce un anunt AdWords de calitate te poate ajuta sa iti dezvolti afacerea. Daca te ocupi personal de crearea si gestionarea campaniei in Google AdWords, iata care snt 5 lucruri pe care nu ar trebui sa le scrii niciodata intr-un anunt:

1. Call-to-action cu textul "click aici"
Pentru campaniile PPC (pay per click) este important ca persoanele care dau click pe anunt sa fie interesate de oferta noastra, sa acceseze site-ul si la final, sa inregistreze o comanda. Butonul call to action trebuie sa ii determine pe utilizatori sa faca urmatorul pas, cum ar fi sa se aboneze la newsletter, sa descarce cel mai nou eBook sau sa afle mai multe detalii despre promotiile active in acel moment. Renunta la butoanele call to action vagi si inlocuieste-le cu mesaje specifice,  precum "descarca acum", "inscrie-te aici" sau "mai multe informatii".

2. Nu pune numele companiei in loc de titlu
Atunci cand un utilizator cauta un anumit produs, acesta cauta un cuvant cheie relevant si nu cauta dupa numele unui brand decat in momentul in care stie exact ce isi doreste. De exemplu, un utilizator care doreste sa cumpere perdele si draperii, va introduce in motorul de cautare "perdere si draperii", iar daca in titlul anuntului tau nu apare acest cuvant cheie, acesta nu va aparea cu un scris ingrosat, iar anuntul tau are sanse mari sa treaca neobservat. Asadar, include cuvinte cheie in titlul anuntului din cadrul unei campanii Google AdWords pentru a-l face  mai vizibil si pentru a-i determina pe utilizatori sa il acceseze.

3. Nu iti face reclama comparandu-te cu concurenta
Desi este tentant sa te folosesti de numele unui brand concurent pentru a scoate in evidenta calitatile produselor tale, tine minte ca potentialii clienti vor sa aleaga produsul tau pentru ca este cel mai bun, nu pentru ca celelalte brand-uri sunt inferioare. In plus, daca te folosesti de numele unui brand, poti avea probleme legale grave care iti pot afecta afacerea pe termen lung. In schimb, poti sa scoti in evidenta elementele prin care brand-ul tau se diferentiaza de concurenta prin descrieri precum "Suport tehnic gratuit", "Livrare gratuita" etc.

4. Axeaza-te pe beneficiile care le ofera produsul, nu pe caracteristicile acestuia
Aceasta este o regula de marketing, care functioneaza pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate din care face parte. Pentru a fi atras de produs, clientul trebuie sa stie ce beneficii are daca il cumpara. Asadar, in loc sa scris ca un telefon are "camera de 8MP 3264 x 2448 pixeli" incearca "fotografii de calitate superioara".

5. Nu folosi cuvinte vagi, ci fii cat mai specific
Fii cat mai specific pentru a-l determina pe utilizator sa acceseze anuntul. Studiile arata ca utilizatorii raspund mult mai bine la reducerile care sunt prezentate in procente. Asadar, in loc sa folosesti "reduceri mari de pret", incearca "reducere de 50%". Impactul asupra clientilor si potentialilor clienti va fi mult mai mare.

Aveti intrebari legate de serviciile noastre ?

reCAPTCHA is required.
iunie 27, 2021
Clinsim - realizare logo, portal informatii, aplicatie software, configurare server

Dow Media Consulting - Bucuresti a realizat pentru Universitatea Politehnica Timişoara urmatoarele lucrari: design logo design si implementare portal clinsim.ro aplicatie software / integrare cu instrumente Pessl Instruments configurare serverere proiectul s-a desfasurat pe o perioada de 2 ani  - (2019 - 2021)

iunie 22, 2021
SpeedHost.ro lansează serviciul de stocare de documente în cloud

Gestionarea, accesul și stocarea documentelor astfel încât să faciliteze editarea colaborativă a devenit o prioritate atât pentru companii, indiferent de dimensiune, cât și pentru persoane fizice. Cum arhivele digitale devin din ce în ce mai stufoase, trecerea la o stocare în cloud devine o alternativă din ce în ce mai atractivă. De aceea, SpeedHost.ro, serviciul […]

Ultimele proiecte realizate

Ultimele articole pe Blog

iunie 22, 2021
SpeedHost.ro lansează serviciul de stocare de documente în cloud

Gestionarea, accesul și stocarea documentelor astfel încât să faciliteze editarea colaborativă a devenit o prioritate atât pentru companii, indiferent de dimensiune, cât și pentru persoane fizice. Cum arhivele digitale devin din ce în ce mai stufoase, trecerea la o stocare în cloud devine o alternativă din ce în ce mai atractivă. De aceea, SpeedHost.ro, serviciul […]

octombrie 2, 2020
Studiu: Peste 30% dintre magazinele online și site-urile de prezentare nou create întârzie lansarea din cauza conținutului

Site-ul indiferent că este vorba de un magazin online sau de un site prezentare este interfața online a oricărei companii dorește să intre sau să se mențină pe piață. De obicei, clienții care ajung la noi, știu că au nevoie de un site sau de un magazin online, au cel puțin o idee vagă despre […]

iulie 3, 2019
Cat de important este sa ai o pagina pentru afacerea ta pe Linkedin

Linkedin este a treia cea mai populara retea de socializare din lume. Aceasta are un numar aproximativ de 300 de milioane de utilizatori si a devenit extrem de utilizata in mediul de afaceri din Romania. Deoarece este o retea de socializare axata pe mediul business impune seriozitate in privinta postarilor dar si a relatiilor cu […]

Doriti sa discutam despre urmatorul proiect?
Programeaza o intalnire, online, telefonic, la sediul nostru sau la sediul firmei dumneavoastra.

Programeaza o intalnire

Dow Media - Timisoara
Strada. Johann Heinrich Pestalozzi, Nr. 3-5
Romania, Timisoara

0356 44 24 24

Dow Media Consulting - Bucuresti
Spl. Independentei, Nr. 273
Bucuresti, Sector 6

021 310 72 37
Toate drepturile rezervate - Dow Media SRL - 2023
Dow Media SRL
Membru Camera de Comerț Industrie și Agricultură TIMIȘ
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram