Design-ul atrage, intriga, stimuleaza, comunica, determina actiuni. Acestea sunt si principalele atribute ale web design-ului pe care le respectam in conceptul fiecarui site pe care il dezvoltam. Indiferent ca este vorba de un site de prezentare, un magazin online, un blog personal, un site de stiri sau orice alt tip de site, design-ul este interfata cu utilizatorul, iar o interfata „neprietenoasa” nu va contribui la atragerea de utilizatori noi, de clienti noi care sa duca la indeplinirea scopurilor comerciale ale site-ului.
Pentru fiecare tip de site, design-ul trebuie optimizat astfel incat sa fie atinse scopurile specifice determinate de domeniul de activitate, de publicul caruia i se adreseaza si de multe alte elemente personalizate care variaza de la o companie la alta. Daca este vorba de un magazin online, trebuie avuta in vedere evidentierea produselor. Pana la urma utilizatorul trebuie sa fie determinat sa ia o decizie de cumparare. De asemenea, plasarea elementelor de navigare in asa fel incat comenzile site-ului sa fie cat mai intuitive pentru utilizator. Pana la urma, nimeni nu are timp si rabdare sa urmeze proceduri complicate daca vrea sa comande o bluza dintr-un magazin online, de exemplu.
Indiferent de tipul de site, acesta trebuie sa respecte elementele de identitate vizuala ale firmei, logo-ul culorile, fonturile folosite. Site-ul este un element de imagine, iar prin serviciul nostru profesional de web design propunem reprezentarea imaginii companiei in mediul online.
Site-urile dezvoltate de noi sunt realizate prin mix-ul viziunii clientului asupra modului in care ar vrea sa fie reprezentant in mediul online cu sugestiile noastre atat in ceea ce priveste elementele vizuale de design, cat si cele functionale. Rezultatul: un mediu complet, personalizat in care compania sa-si poata primi clientii potentiali si colaboratorii in mediul online.