Procesul de realizare a unui logo este complex si implica atat abilitati creative extraordinare, cat si instrumente speciale. Primul lucru pe care trebuie sa il faci inainte de a dezvolta logo-ul companiei este sa stabilesti misiunea si valorile companiei. Astfel, iti va fi mult mai usor sa te concentrezi pe dezvoltarea unui logo care sa transmita mesajul dorit, atat prin elementele de design si text (daca este cazul), cat si prin culorile alese. Iata care sunt urmatorii pasi pe care trebuie sa ii urmezi:
Stabileste functia logo-ului
Odata ce ai stabilit care sunt valorile si misiunea companiei in general, trebuie sa te gandesti la functia pe care o are logo-ul in dezvoltarea afacerii. Compania ta este la inceput de drum? Atunci orienteaza-te spre crearea unui logo care poate fi usor recunoscut de clienti si potentiali clienti, chiar si atunci cand este prezentat impreuna cu afacerile concurente.
Analizeaza logo-urile concurentei
Vrei ca afacerea ta sa se diferentieze de concurenta, dar in acelasi timp sa transmita mesajul dorit. Analizarea logo-urilor companiilor concurente te vor ajuta sa iti faci o idee de baza, pe care sa o transpui intr-un logo unic si original. Oricat de tentant ar fi sa "furi" unele idei, gaseste o modalitate de a le reinterpreta.
Creeaza un logo flexibil
Un logo profesional este scalabil, memorabil si unic. Acesta va fi prezent pe toate toate flyerele, pliantele, cartile de vizita, documentele importante ale companiei, cat si pe bannere stradale de mari dimesniuni sau pe masinile companiei. Asigura-te ca logo-ul poate fi utilizat cu succes in fiecare situatie, iar mesajul si design-ul acestuia nu va fi afectat daca vei schimba culorile initiale in alb sau negru.
Din 2004 am realizat sute de logo-uri pentru companii din domenii de activitate precum imobiliare, turism, constructii, sport, muzica, arhitectura si multe altele. Solicita oferta noastra!
Servicii profesionale de realizare logo Bucuresti!