Blogul companiei nu ar trebui sa lipseasca din strategia de comunicare. Este un mediu in care compania isi poate scoate in evidenta valorile, isi demonstreaza expertiza in domeniul de activitate prin abordarea de teme specializate de interes si poate determina publicul la interactiune, la comunicare directa cu specialistii companiei.
Intretinerea unui blog corporate necesita timp, implicare, cercetare pentru descoperirea subiectelor de interes, dezvoltarea planului editorial si respectarea acestora. De cele mai multe ori, angajatii care ar putea sa se ocupe de blog au programul de lucru foarte incarcat, asa ca nu-si pot asuma sarcina delicata a redactarii si publicarii articolelor pe blog. In plus, daca sunt de formatie tehnica si foarte specializati in domeniul lor, ar putea sa se piarda in detalii esentiale pentru functiile pe care le indeplinesc, dar pentru clientul potential pot reprezenta o limba de neinteles.
De aceea propunem un serviciu specializat de corporate blogging dezvoltat de specialistii in comunicare ai diviziei de PR Trompette. Intervenim cu expertiza noastra, cu capacitatea de analiza si sinteza, dar si cu simtul fin al identificarii elementelor de interes ale publicului tinta. De aici pornim in dezvoltarea unei strategii editoriale pe care o implementam pas cu pas pentru dezvoltarea imaginii companiei in fata clientilor potentiali.