Mediul online pune la dispozitie o serie de canale de PR, prin care companiile pot ajunge sa interactioneze direct cu publicul tinta. Canalele sunt acolo, gata sa fie exploatate, iar clientii potentiali se afla la capatul firului. Tot ceea ce trebuie facut este gasirea unei abordari creative si eficiente, conceperea unei strategii cu pasi clari si implementarea, astfel incat mesajul sa ajunga la publicul tinta, iar acesta sa fie tentat sa interactioneze cu brandul care i se adreseaza.
Ce actiuni presupune o campanie integrata de comunicare?
- Optimizarea comunicarii pentru medii multiple: retele sociale, blog-ul companiei si platforme de distributie de comunicate de presa;
- Identificarea subiectelor pertinente pentru branding si promovarea produselor;
- Stabilirea unui program editorial pentru toate mediile si tipurile de materiale;
- Redactarea propriu-zisa a materialelor realizata cu orientarea pe calitatea continutului si relevanta pentru public;
- Distributia materialelor in mediile stabilite;
- Monitorizarea reactiilor in vederea adaptarii comunicarilor viitoare;
- Constructie / dezvoltare / moderare / campanii retele sociale;
- Moderare comentarii;
- Management complet si targetare campanii retele sociale.
Acestea sunt principalele actiuni incluse intr-o campanie integrata de PR. Pentru dezvoltarea unei strategii personalizate, nu ezitati sa ne contactati.