Odata cu dezvoltarea tehnologiei a evoluat si marketingul direct, care a trecut de la actiunile clasice de distributie a mesajului publicitar, a ofertelor speciale, a promotiilor si a concursurilor printr-un serviciu traditional de posta, casuta electronica, sau inbox-ul e-mail-ului. Marketingul prin e-mail este inca o metoda pe care mediul online o pune la dispozitia companiilor pentru a intretine o legatura cu publicul tinta, clienti existenti si clienti potentiali. Este un canal usor de utilizat, rapid si eficient daca mesajele transmise sunt foarte bine targetate.
De aceea, ne punem la treaba imaginatia si expertiza in marketing pentru a concepe si sustine campanii de e-mail prin care ducem mesajul acolo unde trebuie, atunci cand trebuie pentru a obtine cel mai bun impact. Serviciile noastre de e-mail marketing presupun, pe langa aspectul creativ si unul tehnic deoarece propunem o monitorizare clara a fiecarui mesaj transmis, monitorizare care permite evaluarea actiunilor intreprinse si adaptarea campaniei in functie de datele obtinute.
Odata ce ne-ai incredintat o campanie de e-mail marketing, discutam principiile de baza, dupa care incepem partea de creatie a newsletter-ului, etapa in care optimizam ponderile celor mai importante elemente: mesaj de marketing, informatie si design.