Daca o imagine face cat 1.000 de cuvinte, atunci o panorama este cat un milion, atunci cand vine vorba de prezentari bazate pe efectul vizual. Panoramele pot fi folosite pentru prezentarea sediilor de firma, a birourilor si a spatiilor de productie pentru a oferi clientului potential toate informatiile vizuale de care are nevoie pentru a-si da seama ca este in fata unui partener serios.
Acest tip de fotografie este realizata, de obicei, in sectiunea de prezentare a firmei din cadrul site-ului, sau in cea de oferte daca este vorba de o agentie imobiliara sau una de turism. Acest tip de agentii pot folosi imaginile panoramice pentru sustinerea detaliilor ofertei prin intermediul elementelor vizuale, ceea ce reprezinta poate, unul dintre cele mai importante puncte care duce la o vanzare, sau care cel putin starneste dorinta clientului potential de a afla mai multe despre oferta. Un vizitator al unui site din domeniul imobiliar este convins sa mearga sa vada pe viu locuinta sau spatiul de birouri daca acesta indeplineste cel putin doua conditii esentiale: se incadreaza in buget, si beneficiaza de fotografii de calitate care ii pot forma o imagine clara despre ceea ce se afla la fata locului. Procesul de luare a deciziilor catre o actiune concreta din partea clientului este similar si in cazul ofertelor turistice. Aici imaginile au un rol si mai important deoarece pot face diferenta intre decizia de cumparare si orientarea catre o alta oferta.
Imaginile conving, iar imaginile panoramice introduse in oferte si in prezentari ofera un plus in ceea ce priveste prezentarea detaliilor oferind astfel informatii relevante despre firma, capacitatile sale in a satisface cerintele clientilor.
Avem abilitatile si tehnologia prin care oferim un avantaj competitiv comunicarii vizuale a companiei dumneavoastra!