Banner-ul este una dintre cele mai populare forme de publicitate off-line, care si-a facut loc si in promovarea online castigand teren datorita flexibilitatii design-ului care poate fi implementat, a mesajelor care pot fi transmise, dar si varietatii mediilor pe care pot fi transmise aceste bannere. De la site-uri din domeniile relevante mesajului bannerului, la retele de distributie specializate ca cea Google AdWords, sau alte retele de afiliere, pana la bloguri sau retele sociale.
„Reclama este sufletul comertului”, iar comertul online nu face exceptie. Bannerul vine sa completeze lista de instrumente de marketing devenind un argument in plus in fata clientului potential sa-si indrepte click-urile printre paginile site-ului companiei care ii comunica mesajul sau comercial prin intermediul bannerului.
Pentru a realiza un banner web eficient, acesta trebuie sa se incadreze in structura de identitate vizuala a companiei, tocmai pentru a transmite un mesaj vizual coerent. Banner-ul pentru publicitate trebuie sa atraga privirea, sa starneasca curiozitatea, chiar sa intrige sau sa ridice semne de intrebare. De aceea, este recomandata implementarea unui contrast de culori, a unor forme care sa intareasca mesajul textual propriu-zis. Toate aceste elemente sunt optimizate astfel incat sa indemne clientul la actiune.
Sustineti eforturile de publicitate online a companiei dumneavoastra prin intermediul bannerelor. Suntem aici, pregatiti cu expertiza si resurse creative pentru a construi un banner care sa vorbeasca despre avantajele afacerii dumneavoastra!
Dupa ce am realizat peste 500 de bannere pentru diverse campanii am putea spune ca suntem specialisti in comunicarea ideii, conceptului, serviciului sau a produsului.