Fiecare eveniment special trebuie marcat online si offline. Pentru o companie, sarbatorile de iarna sau Pastele sunt o buna ocazie pentru a intari legatura cu clientii existenti sau pentru a le reaminti celor potentiali unde vor putea gasi un partener de incredere. In mediul de business, felicitarile tiparite sau cele electronice sunt un instrument de marketing a carui scop principal nu este vanzarea directa a unui produs sau a unui serviciu, ci consolidarea unei relatii comerciale in vederea unei colaborari de durata.
Cream elementele de design potrivite pentru fiecare ocazie, le personalizam in functie de caracteristicile mesajului transmis si de elementele de identitate vizuala a companiei, astfel incat felicitarea electronica sau print sa beneficieze de cel mai bun impact in momentul in care sunt citite de catre clienti si colaboratori.
O relatie comerciala profitabila nu se construieste usor, este nevoie de perseverenta, actiuni concrete si o comunicare intensa pentru ca ambele parti ale parteneriatului sa-si castige increderea una in fata celeilalte. De aceea, trebuie profitat de orice ocazie pentru a pastra legatura cu partenerii, pentru a mai pune o „caramida” pentru consolidarea relatiei. Nu limitati relatie doar le legaturile strict profesionale, profitati de ocaziile care apar pentru a diversifica modul de comunicare.