5 lucruri pe care sa nu le scrii niciodata intr-un anunt Google AdWords

Google AdWords este un instrument eficient de a atrage cat ai multi vizitatori pe site, atunci cand este utilizat corect. Desi pare o sarcina usoara, poate fi destul de stresant sa transmiti mesajul dorit si sa ii determini pe utilizatori sa actioneze cum iti doresti si sa te incadrezi in cele 25 de caractere disponibile pentru titlu si cele doua descrieri de cate 35 de caractere fiecare. Un anunt scris prost te poate costa timp si bani, in timp ce un anunt AdWords de calitate te poate ajuta sa iti dezvolti afacerea. Daca te ocupi personal de crearea si gestionarea campaniei in Google AdWords, iata care snt 5 lucruri pe care nu ar trebui sa le scrii niciodata intr-un anunt:

1. Call-to-action cu textul „click aici”
Pentru campaniile PPC (pay per click) este important ca persoanele care dau click pe anunt sa fie interesate de oferta noastra, sa acceseze site-ul si la final, sa inregistreze o comanda. Butonul call to action trebuie sa ii determine pe utilizatori sa faca urmatorul pas, cum ar fi sa se aboneze la newsletter, sa descarce cel mai nou eBook sau sa afle mai multe detalii despre promotiile active in acel moment. Renunta la butoanele call to action vagi si inlocuieste-le cu mesaje specifice,  precum „descarca acum”, „inscrie-te aici” sau „mai multe informatii”.

2. Nu pune numele companiei in loc de titlu
Atunci cand un utilizator cauta un anumit produs, acesta cauta un cuvant cheie relevant si nu cauta dupa numele unui brand decat in momentul in care stie exact ce isi doreste. De exemplu, un utilizator care doreste sa cumpere perdele si draperii, va introduce in motorul de cautare „perdere si draperii”, iar daca in titlul anuntului tau nu apare acest cuvant cheie, acesta nu va aparea cu un scris ingrosat, iar anuntul tau are sanse mari sa treaca neobservat. Asadar, include cuvinte cheie in titlul anuntului din cadrul unei campanii Google AdWords pentru a-l face  mai vizibil si pentru a-i determina pe utilizatori sa il acceseze.

3. Nu iti face reclama comparandu-te cu concurenta
Desi este tentant sa te folosesti de numele unui brand concurent pentru a scoate in evidenta calitatile produselor tale, tine minte ca potentialii clienti vor sa aleaga produsul tau pentru ca este cel mai bun, nu pentru ca celelalte brand-uri sunt inferioare. In plus, daca te folosesti de numele unui brand, poti avea probleme legale grave care iti pot afecta afacerea pe termen lung. In schimb, poti sa scoti in evidenta elementele prin care brand-ul tau se diferentiaza de concurenta prin descrieri precum „Suport tehnic gratuit”, „Livrare gratuita” etc.

4. Axeaza-te pe beneficiile care le ofera produsul, nu pe caracteristicile acestuia
Aceasta este o regula de marketing, care functioneaza pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate din care face parte. Pentru a fi atras de produs, clientul trebuie sa stie ce beneficii are daca il cumpara. Asadar, in loc sa scris ca un telefon are „camera de 8MP 3264 x 2448 pixeli” incearca „fotografii de calitate superioara”.

5. Nu folosi cuvinte vagi, ci fii cat mai specific
Fii cat mai specific pentru a-l determina pe utilizator sa acceseze anuntul. Studiile arata ca utilizatorii raspund mult mai bine la reducerile care sunt prezentate in procente. Asadar, in loc sa folosesti „reduceri mari de pret”, incearca „reducere de 50%”. Impactul asupra clientilor si potentialilor clienti va fi mult mai mare.